Jump to content

insane stunts jam


chefke 42

Recommended Posts

:-( Hallo allemaal. Ik heb een probleem !!!

Wanneer ik een enorme spronr maak met een voertuig, maakt niet uit welke

loopt t spel vast alsof er een soort slow motion geactiveerd wordt en er is dan ook geen besturing meer mogelijk. Sterker nog wat voor toetsen (PC) je ookt indrukt er gebeurd gewoon niks meer....

Weet iemand hoe je dit moet oplossen of er ook ervaring mee heeft ??Bij voorbaat hartelijk dank

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een enorme stunt maakt, maakt het spel inderdaad een slowmotion. Deze zorgt ervoor dat de stunt extra mooi in beeld wordt gebracht. Zo kun je genieten van de sprong. Als je dan weer op de grond komt, gaat het spel gewoon weer verder en ontvang je wat geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat ik niet duidelijk ben, de slowmotion van de stunt houd niet meer op !!!!!!!!!!!

en de missie zit vast (zoals bij de missie G-spotlight) Wanneer ik van het eerste flatgebouw ben gesprongen zit ie in s m en kan ik dus niet verder rijden want ik zie de motor gewoonweg niet meer.......

Ik hoop dat dit duidelijker is !!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Chefke,

Dus als ik het goed begrijp zie je wel de slowmotion, de stunt werkt dus goed en die zie je ook in slowmotion, maar op het moment dat de slowmotion over zou moeten zijn houdt het op? In dat geval zou ik als eerste, maar ik denk dat je dat al gedaan hebt, gewoon 5 minuten wachten en kijken wat er gebeurd. Springt hij terug naar je bureaublad, doet hij niks en blijft 't hetzelfde óf gaat hij tóch weer verder.

Verder, als het bovenstaande geen (positief) resultaat geeft, probeer je spel eens opnieuw te installeren en kijken of het lukt, kijk wel even of er geen vlekje op de CD zit, dit is soms ook een oorzaak, je kunt je savegames natuurlijk bewaren. Als je zo'n pil op hebt, dat alles in slowmotion is, gebeurd dan ook hetzelfde? Loopt hij dan ook vast? Wellicht kan ik je dan verder helpen aangezien het dan vrijwel zéker aan je hardware ligt.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...