Jump to content

Welke mp3-speler?

Welke?  

53 leden hebben gestemd

1. 1. iPod of SAMSUNG?

• SAMSUNG YP-U1Z 1 GB MP3-speler
      5
    • APPLE iPod nano 1 GB MP3-speler
      31
    • Een andere, namelijk...
      15

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb besloten dat ik (zeer waarschijnlijk) een Creative Zen van 6 gb ga kopen. Betere prijs-gb verhouding en ik had meer geld voor m'n verjaardag gekregen dan ik had verwacht :dans:

Volgens mij waren die Mp3-Spelers niet echt gebruiksvriendelijk.

Ik denk dat je eerst een goed naar Informatie moet vragen bij de winkel voordat je er 1 koopt. ;);)

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Piet-Herr

8

• Ferre

3

• Goliat

2

• SummerBase

2

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nooit gehoord van die Ipod Nano(Wel van die normale van 20-40gb) maar hij zou wel heel goed zijn dan die Samsung ding.

Bewerkt: door AmsterdamBoy

I-pod nano is als ik me niet vergis de nieuwste I-pod die kleiner is dan alle voorgaande I-pods met een kleuren scherm.

ipod-nano-hand.jpg

Even wat informatie:

-Een model met max. 4 GB aan opslag

-Dit komt neer op ongeveer 1000 nummers.

-Met een prijs van min. 159 euro is dit de meest betaalbare iPod met beeldscherm.

-De naam I-pod nano komt van de factor nano, die wordt gebruikt om 10 tot de macht -9 aan te duiden.

Als je dit nog niet op school heb gehad kan ik heel simpel zeggen dat het is om aan te geven dat iets

heel erg klein is.

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ik heb besloten dat ik (zeer waarschijnlijk) een Creative Zen van 6 gb ga kopen. Betere prijs-gb verhouding en ik had meer geld voor m'n verjaardag gekregen dan ik had verwacht :dans:

Ik denk dat je eerst een goed naar Informatie moet vragen bij de winkel voordat je er 1 koopt. ;);)

Osad6hr.gif

Ik had op Kieskeurig.nl (die site die eerder in dit topic ook al werd genoemd) gekeken en daar staan alleen maar positieve reacties bij en een goede beoordeling.

Maar als ik in een winkel ga vragen, zou ik dan wel een goed advies krijgen en niet dat ze me het duurste aansmeren?

Geplaatst:

Osad6hr.gif

Ik had op Kieskeurig.nl (die site die eerder in dit topic ook al werd genoemd) gekeken en daar staan alleen maar positieve reacties bij en een goede beoordeling.

Maar als ik in een winkel ga vragen, zou ik dan wel een goed advies krijgen en niet dat ze me het duurste aansmeren?

Dat hangt volledig van de bui van de verkoper af.

Geplaatst:

Ik heb hem vandaag toch gekocht en tot nu toe werkt ie hipgtaforum4wu.png. Alleen het Touchpad is even wennen.

raartekentje8bg.gif

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik vind samsung cooler

ik vind samsung cooler maar de nano is ook een goede keuze maar die is geen €160 naar mijn weten

Geplaatst:
Piet-Hierr welke heb je gekocht?

Ik heb uiteindelijk de Creative Zen Micro gekocht :dans:

Als ik er wat meer ervaring mee heb zal ik er nog eens een topic over openen, met de plus- en minpunten enzo.

Een ipod is synoniem voor gebruiksvriendelijkheid, met een zeer eenvoudige en intuitieve clickwheel.

Trouwens: met iTunes een bibliotheek maken is kinderspel maar uitzonderlijk overzichtelijk

kortom: iPod!

Bewerkt: door Blu3ice
Geplaatst:

De PSP.

Tenminste dat vind ik want je kan er ook games op spelen, video`s op kijken

ik noem een paar muziek/ clipformaten op die er op kunnen.:

mp3

mp4

aac

wav

en verder kan je er mee internetten en foto`s kijken.

ik vind de psp dus de beste mp3 speler want je kan er ook mp3tjes op afspelen en dus telt hij ook mee voor mp3 speler en je krijgt dus eigenlijk meer waar voor je geld

• 1 maand later...
De PSP.

Tenminste dat vind ik want je kan er ook games op spelen, video`s op kijken

ik noem een paar muziek/ clipformaten op die er op kunnen.:

mp3

mp4

aac

wav

en verder kan je er mee internetten en foto`s kijken.

ik vind de psp dus de beste mp3 speler want je kan er ook mp3tjes op afspelen en dus telt hij ook mee voor mp3 speler en je krijgt dus eigenlijk meer waar voor je geld

Ja eigenlijk wel maar dan zit je wel met een best redelijk groot ding in je broekzak ofzo... Dus je kan hem niet bijv. op de fiets naar school ofzo meenemen. En dan is de gewone mp3 speler of walkman toch beter want die zijn kleiner.

Ik heb zelf eentje van de Bart Smit :puh: Die is 512 mb voor 60 euro. Dat is best goedkoop als je bijv. kijkt naar packard bell ofzo. Maar je kunt niet de naam zien van het liedje en hij is bij mij al het scherm kapot :puh:

Als ik ooit een nieuwe koop dan pak ik eentje van sony :puh: gewoon om hen te steunen :engel:

Bewerkt: door Laikos Oversize
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...