Jump to content

Gruwelijke Reclame

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je verder kijkt zie je die ook van nokia... Die is egt gierig die had ik een keer op kazaa gezien... Was dat filmpje niet van jackass?

En je ziet die ook van die oma egt geinig!

Geplaatst:

Wordt die kat onthoofd ? Ik heb het filmpje nog niet bekeken, maar als dat poesje onthoofd wordt kijk ik niet. :mellow:

Geplaatst:

Word die echt onthoofd?

Zo ja: The word is going mad!

Ze onthoofen mensen! Nu al dieren niet normaal!

Geplaatst:

Ik vind het maar een walgelijke reclame, zoiets zet je toch niet op Internet? wat is dat nou voor onzin?

Je gaat toch geen kat doden voor een reclame? hoe ziek ben je dan in je hoofd :angry:

Geplaatst:

Laat wel duidelijk zijn dat het nep is...

Maar blijft desalniettemin smakeloos. Als je reclame's wilt maken op het internet, mij best, maar maak dan een reclame die ergens op slaat, en niet alleen maar zo chockerend mogelijk is zodat iedereen er over gaat praten. Een onthoofde kat heeft toch helemaal niets met een auto te maken? Ik vind het echt schaamteloos.

Geplaatst: (bewerkt)

Gadverdamme dat die altijd dicht ga zie ik nu ook wel maar ik hoop voor die mensen die hem gemaakt hebben dat die nep is want anders hebben ze nu wnf en greenpeache en mij op de nek LoL

Bewerkt: door petersmurfje
Geplaatst:
Jawel hoor :lol:

Wát je ook tussen het raampje stopt, hij gaat altijd dicht B)

Dan hadden ze beter de fikken van een autokraker kunnen gebruiken... Dan is de link wat duidelijker, en kan ik ook nog lachen B) .

Geplaatst:

Voor mij mochten ze wel eens die reclamemakers tussen dat raampje steken

Geplaatst:

Alleen die kat al die naar beneden glijdt!

@ Robienske: Zou ik ook wel eens willen zien!

Geplaatst:

Die reclame van Douwe Egberts wordt ook genoemd. Wat is daar eigenlijk mis mee? Vinden oma's dat ze belachelijk gemaakt worden ofzo?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...