Piet-Herr Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik heb Generals gekocht, maar het lukt me niet om hem online te spelen. Offline spelen lukt prima, maar als ik op online klik, zegt ie "checking for updates" en dan gebeurt er niks. Ik weet nu dat het m'n Firewall is die ervoor zorgt dat ik die updates niet krijg, want toen ik hem helemaal uitzette lukte het wel. Aangezien dit de PC van m'n ouders is (en ook als ie van mij was had ik het niet gedaan) kan ik die Firewall natuurlijk niet zomaar helemaal uitzetten, want dan komen er allerlei virussen binnen. Nu wil ik proberen om de Firewall alleen voor Generals uit te zetten, maar ik weet niet hoe dat moet. Iemand suggesties? Oja, ik heb F-Secure Anti-Virus Client Security 6.00. P.S. Ik wilde dit eerst in een gamesubforum posten, maar eigenlijk gaat het meer over Firewall dan games. Moet dit alsnog naar een gamesubforum, verplaats het dan maar. Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Heb je beveiligings-centrum in je configuratiescherm staan? Reageren
Johan O. Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 je kan je firewall gewoon uitzetten hoor, als je een goede virusscanner hebt kan dat gewoon de virussen stromen niet zomaar binnen als nix doet op internet probeer je Firewall gewoon ff uit te doen en kijk of hij dan wel werkt scan anders voor de zekerheid je PC nadat je firewall uit is gegaan Johan O. BTW; als het Windows Firewall is maakt het niet uit of ie aan of uit is, hij houd tog nix tegen... Reageren
-Niels- Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ga dan naar je Beveiligingscentrum -> Windows Firewall -> Tabblad uitzonderingen, staat het spel aangevinkt of niet? Zonee, vink hem aan. Zoja, vink hem weg! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik heb een andere Firewall dan Windows Firewall Reageren
ikt Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 keer als hij update naar windows (knopje tussen ctrl en alt). Misschien staat daar een waarschuwing. Zo niet gooi dat ding van windows erop en dan moet het wel lukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.