Advancegta Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 ik wil naar ghosttown alleen ik kan nergens die mod voor een brug vinden wil iemand effe in zijn bijlage zetten Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 ik wil naar ghosttown alleen ik kan nergens die mod voor een brug vinden wil iemand effe in zijn bijlage zetten 1.Zoek verder 2.Gtagames.nl Database 3.Gtaforums.com Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 ik wil naar ghosttown alleen ik kan nergens die mod voor een brug vinden wil iemand effe in zijn bijlage zetten 1.Zoek verder Een beetje aardiger mag wel, AmsterdamBoy.... Ik heb even voor je gezocht, advancegta, en gevonden: *KLIK* (Wel van een andere GTA-site... :$ ...als het niet mag, moet Mark B. of een andere persoon uit de crew de link even verwijderen....) >>> Door Mark B.: Een link geven naar een andere GTA site mag wel hoor NandroDavids <<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 die site heb ik ook gezien maar als je op download klikt is het kan de server niet vinden maar toxch bedankt Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Vreemd, bij mij doet 'ie het gewoon. Ik heb hem voor je gedownload, hij staat in de bijlage. Veel plezier ermee! Ghosttown_Bridge.rar Reageren
Bling Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 @ NandroDavids: Bedankt voor deze mod, maar waar moet ik hem neerzetten zodat de brug in het spel komt? Alvast bedankt. Reageren
Matiscus Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Maak een nieuwe folder in de maps folder genaamt mods. C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII\data\maps\mods\ Kopieer bridgeghost.ipl en ghostbase.col in de mods folder. Open jou gta3.dat met kladblok En plak de volgende regel onder de IPL regels: IPL DATA\MAPS\MODS\bridgeghost.IPL En in de zelfde gta3.dat moet je kijken naar COLFILE Rij. En plak de volgende regel er onder. COLFILE 3 DATA\MAPS\MODS\ghostbase.col Als het niet lukt stuur ik jou wel even de bestanden. Reageren
Bling Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Het lukt inderdaad niet echt . Wat is nou precies de gta3.dat? Stuur me de bestanden maar wat je zei. Reageren
Advancegta Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 het is gelukt!! ik ben net in ghosttown geweest alleen het viel wel een beetje tegen dat het zo klein is en er niemand rondloopt en niks tastbaar nandro davids bedankt voor bijlage en matiscus bedankt voor info van instral Reageren
Matiscus Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Graag gedaan, als je mij nodig hebt, je kent mijn naam he. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.