San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Onderwerp: Superhelden Soort Onderwerp: signature Size Onderwerp: 350x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M PS: mijn sig komt nadat jij de jouwe hebt ingeleverd.
Giorgo Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik wil wel Ik edit mijn post als hij af is.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik lever hem toch nu maar in. Ik weet niet waar ik er anders mee heen moet .
Giorgo Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 General, ik wil even melden dat ik jammergenoeg niet tegen je kan battelen. Je weet vast al van MSN dat ik niet op mijn huidige Computer zit. Dus ik wou hier snel een Trial van Photoshop opzetten, maar het blijkt dat de Trial hier ooit al eens heeft opgezeten. Dus dan moet ik een Serail Key geven en die heb ik natuurlijk niet. Dus iemand anders zal tegen je moeten, jammer .
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Stem General Lee gewoon veel mooier
Backsmash Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 ik denk dat dit hetzelfde soort battle als toen met archille gaat worden. een beginner (sorry goliat) gaat tegen een bijna pro want zo beschouw ik GL inmiddels. ontopic: die van goliat is mooi maar niet prachtig GL heeft net wat dingetjes die goliat er niet in heeft. mijn stem: general lee
Yohan Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Zonder enige twijfel General Lee, echt heel mooi gedaan alleen is Iron Man niet mijn kind of superhero.. Die van Goliat is ook vet vooral hoe dat Batman logo de hele sig bedekt..
Dizzee Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Sorry, dat ik het zeg hoor backsmash, maar hier op het forum zitten geen pro's hoor. Pro's houden zich echt niet bezig met sigs maken. Toch stem ik op General Lee, het past allemaal beter bij elkaar...
Matiscus Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Mijn stem gaat naar General Lee. Betere effecten gebruikt. Niemand is hier pro. Als je veel tutorials volgt kan je dat ook. Kijk maar naar mij. Arjen dat is een PRO. Vind ik toch.
Goliat Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Nou Backsmash als je zegt dat ik een beginner ben heb je totaal gelijk, ik ben ongeveer anderhalve week geleden begonnen met het beginnen van het maken van signatures. Ik kan wel beter dan dit maar ik vond b.v. de render inblenden bij dit thema er niet zo mooi uitzien. Tussenstand 5-0 voor GL (tja...) En zou een moderator de titel van dit topic willen veranderen? Bewerkt: 7 maart 2006 door Goliat
Thabit Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Goliat Die van General is mij net even iets te druk, ook al vind ik die van Goliat ook niet super. Edit^^ Oooops, verkeerde naam ingevuld, sorry Goliat! Edit2^^ Sorry Slimm, ik dacht dat het met een D was, ik dacht aan de eerdere naam van -Niels- (Badman) Ik kijk dat trouwens ook nooit. Bewerkt: 7 maart 2006 door Thabit
Slimm Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Vind ze allebei niet erg Superhelden sfeer, maar toch ga ik voor die van GL, die is toch beter.. Oh ja, Batman schrijf je wel gewoon met de T
Grove St. Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ik vind die van Gl veel mooier, meer redenen daarom... zoals mooi zilver goed gecomponeerd etc.
Recommended Posts