Jump to content

Bug of een EE?

Lees eerst de 1e post!  

36 leden hebben gestemd

1. 1. Lees eerst de 1e post

• Ja
      6
    • Nee
      28

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ging ff in LS knallen met men tec9 :Y ik schoot een politie auto net zo lang tot die in brand vloog en ja even later stond hij in lichterlaaie die politie mannetje rende weg maar de auto bleef door rijd met niemand erin@!!!! :?:?

Is dit een EE of een Bug?

Poll vraag is het een EE?

Bewerkt: door Curtis Jackson
Geplaatst:

100% zeker een bug. Een easter egg kan je namelijk voordurend elke keer opnieuw zien.

Heel af en toe komen dit soort rare fouten tervoorschijn, maar dit is zeker geen easter egg.

Geplaatst:

Dit is bij mi jal 2 keer gebeurd maar ik vond het niet nodig om er een topic over te maken maar nuu is het al de 3e keer :ch:

Geplaatst:

lol, ik heb dat ook weleens gehad.

Het is echt een bug en geen easter-egg.

Een easter-egg zit altijd goed verstopt in het spel, en ik geloof echt niet dat zoiets een easter-egg is.

IK heb weleens meer vage dingen in het spel meegemaakt, bijvoorbeeld dat auto's ineens de lucht in gingen, zonder enkele reden :puh:

Geplaatst:

Het is ook onmogelijk om het hele spel op bug's te testen. Tegen elke muur oplopen, vanuit elke plek aan komen rijden om te kijken of dan de textures ook laden, overal vliegen vanuit elke richting, elke missie op elke manier uit spelen, elke keer met andere wapens, elke auto tien keer achter elkaar opblazen om te kijken of de mannetjes dan ook nog dood gaan, steeds tien keer per wapen, per auto...

Als je het zo bekijkt zijn er eigenlijk helemaal niet zoveel bugs voor zo'n enorm groot spel.

Geplaatst:

Het kan best een EE zijn maar ik had ook een x stond op een andere auto en er reed politie achter me aan zonder dat ik sterren had dus ik schiet die politie agenten dood die erin zaten hun met de koppen voorover maar de auto bleef gewoon keurig rijden..

Gio

Geplaatst: (bewerkt)

Neen, Gio.

Dit is beslist geen Easter Egg.

Kijk naar de post van Levi, daar ben ik het helemaal mee eens.

Een Easter Egg moet je echt naar zoeken en is dus echt een Texture.

Een brandende auto niet, dan zou dit nog meer een Glitch kunnen zijn,

Nogmaals :puh: .

Een EE is een Geintje of een verwijwing.

Geintje : '' There qre no Easter Eggs Up here, go away ! '' 

Verwijzing : '' Claude uit GTA3 waar je tegen moet Racen''

.

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:

het is geen bug mischien ston de politie wagen op dat moment op een berg of een hoog stukje was bij mij ook

Geplaatst:

mischien reed de auto erg snel op je af toen je hem opblies en reed hij daardoor door, of ging hij ook echt nog de bocht om of zo?

btw: er hebben al 3 mensen gestemt dat het een EE is... :bonk::cab::clown::schater:

• 2 weken later...
Geplaatst:
het is geen bug mischien ston de politie wagen op dat moment op een berg of een hoog stukje was bij mij ook

Het was bij dat Pizza Geval vlakbij Gr. Street ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...