[E]lmex Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 hello peeps ik heb hier lang over gekeken.. maar ik zie nergens een douwe egberts topic (sorry als het wel zo is ) als het wel zo is dan sluit je deze maar en zet dan plz een link naar de al bestaande topic (excuses dan daarvoor!) Klik op plaatje om te downloaden dus check...ik zit in mn waggie...50 cent komt uit mn speaker...je weet togg gewoon chiillll... hmmm....dus ik boek die bak vet hard tog...komt die scotoe met zn neppe patta's...nohhhh...zegtie tegen me dat ik hie niet zo hard mag boeken...en dat ik em doekoe moet pasen...shhh,...ik zeg : hey doe moeilyk, ik ben je bitch niet...gruwelykk
Timovich Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Volgende keer toch nog ietsjes beter kijken... Se7en had het fout gezet hij stond namelijk in het ONZ1N gedeelte... Boven aan in het beeld zie je ook een search functie... (boven logo)
[E]lmex Geplaatst: 18 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2004 ah soory ik had het echt niet gezien.. want daarnet zijn zo'n gast van staat @ tv gedeelte :o
Timovich Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Geef niet je bent hier nog nieuw En het is Muziek & Film forum :lol: Maar hij staat hier ook goed maakt niet uit het is een filmpje duzz
Trax Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Excuses voor het verkeerde forum gedeelte genoemd te hebben, ziedaar verder http://forum.gtagames.nl/index.php?showtopic=2099
Recommended Posts