Azer Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Betateam's Dedicated 1000 Gigabit Ja SA-MP beta server lol. Nja ok de Alpha Beta en Gamma server stond nergens bij dat het over MTA:SA ging Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Die Azer toch ... Wij (geen beta-testers) kunnen helaas nog niet gebruik maken van die server'tjes... Ontopic: Die van Jarno is mijn favoriet. Proficiat jongen Reageren
killerfragger Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 gtagames.nl vind ik nog het beste Reageren
coz Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) /me heeft momenteel 2537 maps and counting en deze staan op een v1.1 server die begint met [NL][CoZ] opgezet uit frustratie over het aanbod aan maps op center en het gebrek aan map servers komen een aantal regelmatige bezoekers, maar heeft een maxplayer van 6 ,wat op zich prima te doen is.. doe het ook niet meer want het draait vrolijk op me thuispc en me upload is niet zo groot nogmaals: niet bedoeld als spam , maar een eerlijk antwoord op wat ik de beste map server vind heb immers alle admin rechten , alle mapjes op center en kan alle mapjes bekijken die ik wil overigens , vote is weer aangezet en tijdlimit -> 30 ipv 20 en er draait ook een bewerkt mta:ma:grs script op en het merendeel van de mapjes heeft al een deathlimit , zodat de bezoekers niet vast blijven hangen in deathmatch maps Bewerkt: 31 maart 2006 door coz Reageren
Le MrG Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Eeh, coz, je hebt een beetje gebumped: Killerfragger:Geplaatst 18 Mar 2006, 01:08:18 Jij:Geplaatst 31 Mar 2006, 17:22:54 Om toch nog Ontopic te komen: 24/7 H8 Crime Reageren
Velaro Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Erm zolang hij nuttig post mag hij posten hoor.Het is maar een Mini-Bump.Moest het nu een half jaar geleden zijn oke,maar 2 weken valt wel mee hoor... Ontopic : QB,XoTi,GtaGames. Reageren
coz Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Eeh, coz, je hebt een beetje gebumped: ergens heb je wel een punt er zit een tijd tussen het laatste postje en deze maar 13 dagen bumpen vind ik pas echt bumpen na een maand of 2 besides , er is ondertussen een v1.1 versie en een v1 versie server dus ik zou zeggen nieuwe ronde , nieuwe kansen daarnaast .. laat het admin werk maar aan de admins over - oeps beetje dubbel door vorige post Bewerkt: 31 maart 2006 door coz Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 ik heb alleen nog mta vice city en er stond niet bij welke mta het moest zijn en ik vind de xe public server het leukst want daar zijn altijd veel mensen Reageren
T@rget Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 BUMB! Mr-Green MIX server natuurlijk Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 alle mr geen severs ookal ben ik er op ge bant Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) (mini)BUMP MR-Green DM zonder n00bs en als die er dus wel zijn dan natuurlijk Mr-Green MIX server! ook op SA-MP Mr-Green of Minigames madnes powered by ek.hosting of (van een schoolgenoot (oudklasgenoot)) [NL] Sheep Server >>> Door RTS: Link verwijderd<<< Bewerkt: 14 februari 2007 door RTS Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Jarno's servers. Reageren
White Gold Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Mijn favo server is: [NL]Liberty's server [DFT] [NL]NOSssss server [DFT] Dat zijn mijn favoriete servers, ook de clan waar ik in zit . Reageren
geitebrei-_- Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 mr. green DD server tuurlijk alleen werd ik de laatste tijd wel veel gekikt omdat ik te veel lag had ik download nog al veel Reageren
Boris H. Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Alle Mr Green servers. Op MTA zijn dit; Mr Green MIX, Mr Green DM en Mr Green private(waar je dus niet inkomt). Ze hebben ook nog een SA-MP server, een Counterstrike server en een teamspeak server! Ikzelf vind het de beste servers die er zijn. Gratz, Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.