Koen729 Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Mr.Green DM en Mix Vooral race (in de Mix server) vind ik leuk, maar daar is bijna nooit iemand Reageren
repsollenny Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Littlewhitey's server Als el^brujo ofline is Reageren
moechy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Niet in littlewhitey's gaan. Het zit er vol met laggende noobs. TFG server is een goede server met leuke maps of eventueel de SG server als jeje verveelt Reageren
Wrieh Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Niet in littlewhitey's gaan. Het zit er vol met laggende noobs. TFG server is een goede server met leuke maps of eventueel de SG server als jeje verveelt Waarom raad je mensen de TFG server aan je weet best dat de [ASO] Server het beste is! Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik vind de server van SeriousGamers het mooiste Reageren
Wrieh Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik vind de server van SeriousGamers het mooiste Hoe heet je daar xD? Ik heet [ASO]Wrieh-NL xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.