Goliat Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik heb maar weer eens wat gemaakt: Rate en geef tips als julie willen. Reageren
Mpp Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Kvind hem niet zo mooi Render : 8.0 Bachground : 5.0 Text : 5.0 Andere effecten : / Totaal : 4.5 sorry Tips : Gebruik een andere betere render je kan kijken op Game Renders Of naar de renderteam in de grapics flora > Algemeen En gebruik ook een betere brush DOWN ZE HIER IK HEB AL VOOR JE OP GEZOCHT En met de tekst je kan blending options doen en dan gewoon met drop shadow enz. spelen tot het mooi werd Bewerkt: 4 maart 2006 door Mpp Reageren
Synchro Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Render is niet al te mooi , totaal niks aan gedaan , hea? - 1 Background vind ik nog beter dan de Render zelf het mooie is dat het soort fractel is. - 6 Text is niks , lol.Gewone tekst . - 4 Gemiddeld - 3.6 / 10 Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Volgens mij is hier niks aan gedaan. Alleen de tekst toegevoed zeker? Verder een 4 vind ik redelijk hoog hier voor. Mischien nog wat updatén. Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 toch een goede poging maar je moet proberen je background bij je render te laten passen. verder, zet altijd je naam erop. want als je gevorderd bent (kijk maar naar de photoshop pro's hier) en er staat geen naam op, dan kan een ander zijn naam erop zetten en zeggen dat hij hem heeft gemaakt. Reageren
Goliat Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik heb een beetje naar julie tips geluisterd en nu heb ik dit gemaakt: Ik heb nu wat meer met de background de render en de tekst gedaan. Hoop dat julie het wat vinden. Reageren
SamShine Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Hij is best mooi, probeer alleen wat meer kleurvariatie erin te brengen! ik geef je een 7,2! Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 ik ga mee met big loser. hij is beter dan dat je al gemaakt hebt. een 8, maar maak meer kleurvariatie. nu is hij nogal eentonig. en ik weet niet of hij er is maar haal dat bevel and emboss eraf en plaats een 3 pixel border. een tutorial daarvoor staat ergenst in de tutorial list. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Sorry maar,Ik vind de achtergrond niet zo bij de Render passen.. Kan je verbeteren . Hoger dan een 6/10 kan ik niet geven srry.. Keep up the goodwork.. Gio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.