Arke Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Wie wil voor mij de N.O.E. Missie uitspelen? Ik speel het spel met de Hot Coffee Mod v2-1, maar zonder verdere cheats. Als er hierna nog een vliegmissie komt, mag je die ook uitspelen, want dat is echt te hoog gegrepen voor mij... Alvast bedankt! -Matthijs- probeer eens of het met dit bestand (GTASAsf7.b) wel lukt... Dan start je vanaf hotel The Clown's Pocket en moet je misschien wel nog even naar de missie toe rijden, maar dit was de save voor die wat je eerst gedownload hebt, misschien ligt het daar aan... Ik gebruik wel Coffee Mod v2-1, ik neem aan dat jij die ook hebt, anders gaat het sowieso niet werken he... Succes en ik hoor het wel! GTASAsf7.b Bewerkt: 5 maart 2006 door Arke
GtaXandroGta Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 arke eigelijk beetje dom van je om dqt bestandje te plaatsen nu kunne anderen hem zo in hun documenten zetten en dan zijn ze ook bij die missie
-Matthijs- Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 arke eigelijk beetje dom van je om dqt bestandje te plaatsen nu kunne anderen hem zo in hun documenten zetten en dan zijn ze ook bij die missie Dat is de bedoeling ook. Ik doe de savegame wel, hij is morgen klaar, ik ga nu slapen. Zal ik direct al die vlieg missies doen?
GTA-Sheep Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Hoezo dom? Dat is de bedoeling nu juist van dit forum. Mensen die een level echt niet kunnen halen gooien hier hun save neer en een ander doet de missie dan even voor hem/haar. Vervolgens wordt de gehaalde missie hier weer geplaatst en kan de aanvrager deze downloaden en in het spel zetten. Missie gehaald en de aanvrager kan weer verder. Lijkt me een werelddeal En als iemand je save wil gebruiken om zelf verder te komen....ook geen punt. Edit: Sorry -Matthijs- , jij was sneller.....
Arke Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik dacht al, toen ik de eerste reactie las, dat is toch de bedoeling Nah ja, tis wat GTA-Sheep zegt, als mensen daar verder willen gaan is dat hun probleem, maar dan hebben ze wel een heleboel leuke missies uit het spel gemist!
Arke Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ja -Matthijs- doe inderdaad maar gelijk alle vliegmissies, dat scheelt me weer gevloek achter de PC... Hoeveel zijn dat in totaal?
-Matthijs- Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Edit: Kun je die save game even opnieuw uploaden, of sturen. Als ik je game load, knalt hij terug naar Windows, met het bericht: 'wel of niet verzenden' Is overigens alleen bij jou save-game zou, de rest doen het allemaal. >>> Door Dizzee: Je moet de Hof coffee mod geïnstalleerd hebben, om de savegame te kunnen laden<<< Bewerkt: 5 maart 2006 door Dizzee
Arke Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Als -Matthijs- die Mod niet heeft, dan mag jij hem ook weer doen Dizzee als je wil, heb je laatst ook voor mij gedaan met Flying school! Ik merk wel wie het doet Alvast bedankt!
-Matthijs- Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Zero Missions: - Air Raid - Mission Passed! Beloning: $3000 - Supply Lines - Mission Passed! Beloning: $5000 -New Model Army - Mission Passed! Beloning: $7000 Zero’s RC shop is nu een asset geworden waar je dagelijks $5000 kan gaan ophalen. ____________ Learning to Fly - N.O.E. - Mission Passed! Beloning: $15000 - Stowaway - Mission Passed! Beloning: $20.000 - The Black Project - Mission Passed! Beloning: Geen beloning - Green Goo - Mission Passed! Beloning: $20.000 - Het jetpack spawnt aan het vliegveld in Verdant Meadows - Verdant Meadows wordt een asset waar je elke dag $10.000 kan gaan afhalen. Als je nog meer vlieg problemen hebt hoor ik het wel. Je savegame zit onder de bijlage! Succes verder! >>> Door Dizzee: http://www.gamershell.com/download_9684.shtml Vergeet ook geen backup te maken van de files die je vervangt.<<< ***Savegame Verwijderd*** Had ruimte nodig. Save-game weer nodig? PM me. Bewerkt: 6 maart 2006 door -Matthijs-
Arke Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Bedankt Matthijs, ik ben je zeer dankbaar! Ik ga hem meteen proberen!
Recommended Posts