Gta Vice City Gangster Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 wie kan me uitleggen hoe je het aller makkelijkst auto's en zo er in moet zetten? PLeace help me! :rolleyes: :huh: :unsure: Reageren
RTS Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Uh ik doe het met IMG Tool maar dat moet je ff leren. En Vice City Mod Installer kan ook. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 er is een makkelijke manier!! Met vice city mod instaler als je mij ff op msn toe voegd leg ik je het uit! Stuur mij maar een pm! Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 je hebt verschillende manieren 1. De img tool...dit is de moeilijkste manier om wagens te installeren...Maar hier zijn wel een heleboel mods van (vooral op deze site) 2. De VC mod installer...deze is wat makkelijker alleen zijn hier niet zoveel wagens voor..je kan hier ook gewone mod mee installeren...Dit programma is een soort installatie (net als je bijv vc wil installeren) Je moet dan een bestand met een scriptfile aanduiden en hij installeerd het dan verder automatisch 3. De VC mod manager...Ik vind dit er meest makkelijke manier en er zijn best veel instals voor..je moet de instals in een bepaalde map zetten..ze komen dan netjes in een lijst te staan..je kan zelf kiezen in plaats van welke wagens ze komen in VC..je kan er ook gewone mods mee installeren Al de die programma's kan je downloaden op www.gtagames.nl suc6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.