Gta Ripper Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Mijn vriend die zegt dat hij met CJ zonder een cheat te doen iemand heel ver weg sloeg. is dit mogelijk? of zit hij te liegen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Het is volgens mij inderdaad mogelijk om iemand heel ver weg te slaan. Maar daar heb je dus wel een cheat voor nodig. Je vriend heeft dus tegen je gelogen... Edit: De cheat waarmee je het kunt doen is: IAVENJQ Bewerkt: 5 maart 2006 door Froodooo Reageren
KillerR Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Maar die cheat werkt ook tegen je! Andere mensen slaan jouw nu ook ver weg, en dan ben je direct dood Bewerkt: 5 maart 2006 door robertgta Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Je kunt ook modden dat je heel hard kunt slaan. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Het gebeurt welleens dat mensen zomaar over een railing heen vliegen als je ze neerschiet. Maar zover ik weet, kun je niet iemand zonder cheats de lucht in meppen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Ja maar er zat ook nog een andere vriend bij en die zij dat het waar was. EDIT:En hij zij dat hij het gezien had. Bewerkt: 5 maart 2006 door gta ripper Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Waarschijnlijk had jou vriend die cheat al geactiveerd. Het is helaas niet mogelijk om mensen heel ver weg te dreunen. Dat zou natuurlijk wel heel leuk zijn, dan kan je geweldige dingen fantaseren maar nee. Je kunt geen mensen ver weg slaan zonder dat je de cheat hebt geactiveerd. Er zijn wel cheats voor. Deze kun je hieronder lezen. PC: IAVENJQ PS2: Up, Left, X, Triangle, R1, Circle, Circle, Circle, L2 XboX: Up, Left, A, Y, Right Trigger, B, B, B, White Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.