wwboy Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) heeft iemand please fonts.txd voor me van gta sa Bewerkt: 5 maart 2006 door wwboy Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Haal je email adres maar snel weg, dat mag hier niet staan ! Ik zou je het bestand wel willen geven maar ik zit op mijn andere computer die geen SA heeft Als je nog een halfuurtje wacht dan kan ik het je geven Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Hey wwboy, welkom op het Forum! Ik wil niet als een moderator gaan klinken, maar je mag geen email adressen op het forum posten. Dus zou je die willen verwijderen, door je bericht te bewerken met de Edit-Knop? Edit: Hutenmah414 was me eventjes voor! Bewerkt: 17 januari 2012 door Joriz Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Kijk eens, hier kun je fonts.txd downloaden. Omdat je nog nieuw bent en misschien nog nooit met Rapidshare hebt gewerkt leg ik het je even uit. Als je op de link geklikt hebt druk je op "Free", als je dat gedaan hebt moet je ongeveer 20 seconden wachten om het bestandje op te halen. Je zult nu eventjes een enige tijd moeten wachten. Als de tijd om is voer je een 3 cijferige code in. Nu druk je op die balk/knop en het downloaden zal starten. Hier kun je dat bestandje downloaden: http://rapidshare.de/files/14733323/fonts.txd.html Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ah, Ruurd is me net voor, mocht het niet lukken met Rapidshare, PM me dan even Tim Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.