Froodooo Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Wie wilt er tegen mij in de strijd? Onderwerp: Final Fantasy Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel als het kan!
Froodooo Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Dat is goed, lever je Sig maar in zodra je hem klaar hebt. Mijn Sig komt na de jouwe! Succes, dizcid!
Froodooo Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik heb mijn Sig ook net afgemaakt. Hier zijn de twee Signature's: __________________________________________________ Froodooo dizcid __________________________________________________ Het stemmen kan NU beginnen, en het kan tot 6 maart. Dizcid, heel veel succes!
Mpp Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) dizcid Die is geowwn moiier met text kleur en render Bewerkt: 5 maart 2006 door Mpp
Goliat Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Froodooo, van beide vindt ik het moeilijk om te zeggen welke nou de beste render, background en tekst heeft maar ik vind de uitstraling van froodooo's opzich toch wel het mooiste/beste. Dus stem: Froodooo Tussenstand 1-1 Bewerkt: 5 maart 2006 door Goliat
SamShine Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 De signature van Froodooo zecht wat, emotie! Dat vind ik zo mooi aan zijn sig, daarom gaat mijn stem naar: Froodooo
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik ga voor Dizcid, ik vind hem gewoon heel mooi geworden. Die van Froodooo is ook mooi hoor. Vote: Dizcid. Veel succes nog met deze battle.
Grove St. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Het is Dizcid en niet Discid Ik stem voor: Dizcid die heeft mooier kleur gebruikt en is voller dan die van Froodoo Bewerkt: 5 maart 2006 door Grove St.
Dizzee Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Mijn stem gaat naar Froodoo Echt één van je mooiste sigs tot nu toe vind ik.. Mooie achtergrond, het lettertype is echt leuk gedaan.. net of het in zijn harnas staat. keep it up.
RonaldVC Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Mijn stem gaat naar FroodooEcht één van je mooiste sigs tot nu toe vind ik.. Mooie achtergrond, het lettertype is echt leuk gedaan.. net of het in zijn harnas staat. keep it up. Je trekt de woorden uit mijn muil Dizzee.. Mijn stem gaat ook naar Froodooo...
Recommended Posts