Jump to content

Na de missie Copland


JoV

Recommended Posts

In ieder geval, welkom op het forum. Deze vraag wordt vaak gesteld. Maar ik zal het uitleggen. Die V is voor het Dollarasset. Daar kun je geld halen. Elke dag komt er 5000 dollar. (GTA tijd)

alstublieft JoV

Bewerkt: door Thomas Crown
Link to comment
Delen op andere websites

Yep, de letter "P" van Phill Cassidy blijft ook staan als je alle missies voor hem hebt gehaald, hoewel hier geen dollar asset voor is. Maar als je ver van het V'tje af bent zie je het tekentje niet meer op radar, maar alleen op je map. Als je nog niet alle missies hebt gehaald van het V'tje dan zie je het altijd op je radar, maakt niet uit hoe ver je er vanaf staat.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Yep, de letter "P" van Phill Cassidy blijft ook staan als je alle missies voor hem hebt gehaald, hoewel hier geen dollar asset voor is. Maar als je ver van het V'tje af bent zie je het tekentje niet meer op radar, maar alleen op je map. Als je nog niet alle missies hebt gehaald van het V'tje dan zie je het altijd op je radar, maakt niet uit hoe ver je er vanaf staat.
Die "P" van Phil Cassidy blijft na zijn missies staan omdat je daar zwaar geschut kan kopen. Raketsmijters enzo.. Ook staat daar altijd een Hummer.

Die "P" blijft dus op je radar zodat je Phil's Place makkelijker kan vinden...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is met alle assets zo, die niet alle waarde verliezen na het voltooien van de missies.

Vercetty Estate, Pole Position, Malibu, Interglobal, Phil's Place, Kaufman Cab's, Printworks, Cherry Poppers, Sunshine en de Boatyard zijn allemaal dingen die op de radar blijven staan, ook na het voltooien van álles. Ze blijven echter niet aan de rand zweven van de radar zoals het is als je nog missies van die asset moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Mijn laatste missie was ook Cope Land, maar daarna ben ik een aantal keren gebeld met bedankjes.

Daarna heb ik geen missies meer gezien of gehoord, nou ik mag er toch wel van uit gaan dat jullie daar een oplossing voor hebben :Y

Er is wel degelijk een oplossing, om gewoon de filmstudio's te kopen of printworks te kopen, sorry :bonk::sst:

Bewerkt: door ViceCity
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...