Jump to content

JE leven meer maken..!


Dago58x

Recommended Posts

Wat moet je doen om je leven meer te maken want die mijne staat daar al heel lang

Alvast Bedankt...

en ik laat het effe zien

wat het is

Ze zijden dat je de ambulance missie moet doen ik deed dat en het bleef staan

post-2452-1141552558_thumb.jpg

Bewerkt: door Dago58x
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dago58x

    7

  • ~Mario~

    5

  • Ruurd31

    3

  • Cesar-Vialpando

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je leven is al helemaal vol dus je kan hem niet meer vullen.

nee nee dit is niet van mij van een ander

in google gevonden:D

Ambulance missies doen, als je die doettot level 13 heb je health 150. Je kan natuurlijk ook je armor omhoog halen. Dat s hetzelfde verhaal, maar doe dit in de politiewagen

Kan je ook rhino gebruiken

en wat andere voetuigen van politie's

Bewerkt: door Dago58x
Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijden dat je de ambulance missie moet doen ik deed dat en het bleef staan

Je health is nu al 150%. Deze kun je niet meer vergroten. Hij is waarschijnlijk vergroot omdat jij tijdens missies health verloor. Deze vulde je bijna/nietaan met voedsel. Dus toen groeide je healthbalk tot in toaal 150%.

Je kunt natuurlijk ook je amor-balkje vullen. Deze doe je door de politie missies te halen t/m level 12. Als je deze gehaald hebt wordt je balkje niet groter. Je zult zien dat het wel effect heeft, maar niet echt opvalt. Ik geef je de tip mee om dit met een Hunter of een Tank te doen.

Succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

op de pc heb je maar een heel klein balkje daar kun je hem wel groter maken hoor

In het begin heb je in alle versies van GTA:SA 100% health. Door alleen veel te lopen, zwemmen en sporten in de gym zal het balkje ook groter worden. maximaal tot 125% (Max. Health). Door level 12 van de Ambulance af te ronden kun je 150% health krijgen. De Ambulance missies kun je het makkelijkste doen in Angel Pine, aangezien daar alle patienten in Angel Pine spawnen.

Daarnaast heb je de Vigilante missies, deze kun je het makkelijkste doen met een Rhino. Alleen zul je de Rhino moeten stelen uit Area 69. Om zonder veel schade de Rhino te bereiken is het belangrijk dat je met een helicopter (bij voorkeur de Leviathan, omdat die meer schade aankan dan de Maverick) vanaf Verdant Meadows richting het zuiden vliegt. Ga zo dicht mogelijk over het hek en land meteen op de grond. In het eerste gebouwtje staat een Rhino. Rijdt naar het zuidoosten van de legerbasis omdat daar een "zwak" hek zit (een hek waarmee je met een auto doorheen kunt rijden.)

Save je spel bij Verdant Meadows om van de 5 sterren af te komen. En daarna kun je zonder veel moeite de Vigilante missies tot level 12 afronden. En de beloning daarvoor is dat je ook 150% armor krijgt.

Verder is de Firefight missie ook wel handig om te doen. Zo hoef je bij "End of the Line" geen rekening te houden met het vuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijden dat je de ambulance missie moet doen ik deed dat en het bleef staan

Je health is nu al 150%. Deze kun je niet meer vergroten. Hij is waarschijnlijk vergroot omdat jij tijdens missies health verloor. Deze vulde je bijna/nietaan met voedsel. Dus toen groeide je healthbalk tot in toaal 150%.

Succes :cya:

Ik heb het van google gevonden dit is niet van mij

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik kom steeds te laat

ik eindig steeds in level 3

Dan is het normaal he dat je balkje niet vermeerderd. Je moet namelijk tot en met level 12 de ambulance missies uitspelen.

Een goeie tip: probeer ze in Angel Pine te doen. De gewonden spawnen alleen maar in het stadje waardoor ze heel dicht bij elkaar staan en je tijd genoeg hebt om ze allemaal naar het ziekenhuis te kunnen voeren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...