BaasB Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Sorry ik heb hem voor PS2 Dan heb ik een tip: Gewoon veel oefenen. Pak een ambulance, en rijd zo snel mogelijk van Los Santos naar Las Venturas. En dan het liefste niet rechtstreeks, maar met veel bochtjes, veel zij-straatjes nemen, enz. Gewoon héél veel rijden in een ambulance. En als je dan denkt dat je goed genoeg bent, en ga het dan nog een keer proberen. Gewoon niet opgeven, op een gegeven moment lukt het wel. Een goeie tip: probeer ze in Angel Pine te doen. De gewonden spawnen alleen maar in het stadje waardoor ze heel dicht bij elkaar staan en je tijd genoeg hebt om ze allemaal naar het ziekenhuis te kunnen voeren. Dat is ook een goeie tip. Kies gewoon een dorpje zoals Angel Pine uit. Een klein dorpje, zodat de afstand tussen het ziekenhuis en de mensen die je op moet halen niet te groot is. 'Veel Oefenen' is misschien wel een flauwe tip, maar verder heb ik geen idee wat je anders zou kunnen doen. Je save game op GTAforum zetten kan niet, want je hebt het op de PS2. Misschien kan een vriend het voor je uit spelen. Maar ik denk toch echt dat je gewoon héél veel moet oefenen. Niet opgeven. Dan weet ik bijna zeker dat er een keer een dag komt dat het lukt. Suc6 ermee. Groeten BaasBart Reageren
~Mario~ Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Nee maar ik heb ook de ambulance missies gehaald in de desert waar me vriendin barbara woont.Het is daaar ook best makkelijk.Maar bij mijn blijft hij ook staan die levensbalk.Ik weet ook niet waarom? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Als je de ambulance missies haalt, blijft de levensbalk wel staan hoor. Alleen hij wordt zo groot mogelijk als het maar kan. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Nee maar ik bedoel dat hij groter wordt.Dat zie ik bij mijn niet. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Nee maar ik bedoel dat hij groter wordt.Dat zie ik bij mijn niet. Ik denk dat je dan niet ziet dat hij groter word, maar dat 'voel' je wel, als erop je geschoten word, gaat er minder af. Bewerkt: 8 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
~Mario~ Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Nee maar ik bedoel, Ik heb de ambulance missies gedaan.Maar er komt geen healt meer bij. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Nee maar ik bedoel, Ik heb de ambulance missies gedaan.Maar er komt geen healt meer bij. Ik vat het niet meer, hoe meer ambulanc missies je doet, hoe meer health je erbij krijgt. Als je 150 health hebt verdiend, is dat het maximale, dus je kan er dan niks meer bij krijgen. Bedoel je dit? Bewerkt: 8 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
~Mario~ Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Dat bedoelde ik ja.Maar hoe kan me healt dan al 150 zijn geworden.Voor de ambulance missies? Reageren
BaasB Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Volgens mij krijg je ook gewoon health bij door een lange tijd niet dood te gaan. Gewoon veel vechten, maar dan niet in het ziekenhuis belanden, daar krijg je volgens mij meer health van. Groeten BaasBart Lama_Render_schaduw.rar Lelijke_kwaliteit.rar Bewerkt: 24 november 2007 door BaasB Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Volgens mij krijg je ook gewoon health bij door een lange tijd niet dood te gaan. Gewoon veel vechten, maar dan niet in het ziekenhuis belanden, daar krijg je volgens mij meer health van. Groeten BaasBart Maar dan wordt ie maximaal 125%, alleen door de Ambulance missies kun je 150% krijgen. Overigens werkt de "Angel Pine" truc niet in alle dorpjes. Start je de missie namelijk in Montgomery dan verschijnen er later ook patiënten in Palamino Creek, Blueberry en zelf in Dillimore (en als je daar zit kom je al snel weer uit in Los Santos) Reageren
Giorgo Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 In het stadje Fort Carson werkt dit wel. Ik heb dit tweemaal geprobeerd, en het ging. Je levensbalk wordt gewoon langer als je de Storyline uitspeeld. Daarnaast kan je de Peremedic missies doen dan wordt hij niet langer maar dan ga je er minder snel aan. Hetzelfde geldt voor de Armor balk, hij wordt niet langer maar je gaat er minder snel aan. Reageren
Dago58x Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 bedankt allemaal ik ga ze gelijk na de school proberen het is 12.46 ik moet weg Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Dago58x, als die ambulance missies je niet lukken dan wil ik ze wel voor je doen als je je savegame geeft. Zullen wel lukken, als je in Angel Pine gaat is het gewoon een kwestie van niet op de knop 'Cancel Missie' te duwen, gewoon rustig en vlekkeloos rijden en het lukt je zeker.. Probeer maar Na Edit: Sorry van mijn post, ik dacht dat deze topic maar 1 pagina had.. Sorry Bewerkt: 11 maart 2006 door TheGtaSecret Reageren
Godfather_banned Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Met die Ambulance missies kom ik niet verder dan level 4 :$ Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Ik zal je tips geven. 1) Als je verstandig bent start je de Ambulance missie in het dorpje Angel Pine. In dat dorpje kun je deze missies heel makkelijk doen zonder veel te rijden. Het kost daarom maar (ongeveer) 10 minuten om deze misse te halen. Het dorpje Angel Pine vind je onder de Mount Chilliad. 2) Als je de missie gestart bent, moet je zoals Froodoo ook al zei: "Ga naast of voor ze staan". Zo stappen ze sneller in en verlies je minder tijd. Probeer snel te rijden, maar maak niet een gewond persoon dood. 3) Probeer ook zo tacties mogelijk te rijden. Dus haal eerst de verste op en probeer mensen in groepjes van 3 op te halen. Als je allemaal mensen uit verschillende hoeken haalt, maak je meer meters en daardoor kost het meer tijd. Dus haal bijvoorbeeld eerst alle gewonen uit de linkerhoek en breng ze naar het ziekenhuisje. 4) Alle posters hierboven hebben ook tips en truckjes gepost. Ik raad je aan om deze ook even door te lezen. Verder zijn hier ook wel meer topics over, deze kun je wel vinden door bij de zoekmachine Ambulance in te voeren. 5) Deze tip moet je als laatste gebruiken. Als je na vaak proberen deze missie niet kan halen en je het San Andreas op de PC dan kun je hem >>hier<< laten doen. Kijk eventueel het voorbeeld (dat vind je hier) of lees even voor de handigheid de regels (die vind je hier). Succes Bewerkt: 14 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.