KillerR Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Hallo allemaal ik heb de missie End of the Line gedaan maar nu heb ik geen missies meer, hoe kan dat? heb ik hem uitgespeeld ofzo? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ja, je hebt de verhaallijn uitgespeeld. Je kunt nu wel alle zij-missies doen, of leuk alle collectables halen. Zo kun je het spel 100% halen. Met behulp van >>deze<< 100% cheklist, kun je mooi zien wat je gedaan hebt. Trouwens is je savegame ook klaar Reageren
KillerR Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Ik heb ergens gelezen dat er dan een tank en een hydra voor je huis spawnen, ik zie niks hoe kan dat? PS: welke savegame bedoel je? Bewerkt: 5 maart 2006 door robertgta Reageren
Little Mister Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Dat is alleen als de 100% hebt gehaald. Dus echt alles, side missions, courier missions enz. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 PS: welke savegame bedoel je? Voilà: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=23621 Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 nog een tip voor na :end of the line ga naar san fierro waar je de autorijlessen kan doen. speel de autorijlessen uit en je krijgt een telefoontje volgens mij van Cesar dat er nog missies op te knappen sijn ga naar de oude garage en daar sijn je missies en als je dan die missies hebt of je hebt er eentje gedaan of nul dan krijg je nog een telefoontje dat de autodealer tegenover de oude garage in San Fierro van jou is je kan dan gratis je auto painten en ik weet het niet seker en volgens mij ook de auto ompimpen is gratis die paint shop en ombouwgarage staan naast de autodealer en je kan ook gelijk races doen bij de autodealer die vind ik zelf heel leuk want er sijn banen gemaakt die heel leuk sijn dit was het later he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.