JoV Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Hoi ik kan het huisje Skumole Shack niet vinden? JoV Bewerkt: 5 maart 2006 door JoV Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Ik maak wel even een kaartje voor je moment. Edit:Bij de cirkels moeten ze ongeveer liggen veel succes met Vice City en welkom op het forum. Lol, er staan geen circels op de kaart. Verder zal ik dan wel ff een kaartje maken! Gek want ik zie wel cirkels hier in dit topic. Bewerkt: 5 maart 2006 door gta-liefhebber Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Voor als de kaart je niet genoeg helpt, hier heb je een pagina van WikiGTA waarop ze ook staan, met screenshots: *KLIK* Veel succes! Reageren
HeadBangMachine Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 ligt vlakbij de motorclub, let op je moet eerst wel een trap op naar het dak, het hutje staat niet op de begane grond Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.