Twenty Eyes Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Ik ben bezig met een nieuwe auto: Aston Martin V8 Vantage (2006) De auto is bedoeld voor GTA SA. In dit topic kan je de WIP zien van het project. Regels: *Graag nette posts. *Tips zijn welkom, negatiefe opmerkingen niet. *Graag nuttige posts De auto ziet er zo uit op dit moment (laatst genomen screen): Bewerkt: 18 maart 2006 door Twenty Eyes Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Zelf zijn er 2 screens, een tekening, en een foto wat gepictuned is... Dus je kan hem nog niet maken. Ik zou wachten ermee! Ik ben bondfan dus ik download hem zeker. Maar ik wil wel uiteraard de echte Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) UPDATE: Polygon aantal: 430 Totale werktijd: 1 uur Pic1: Pic2: -------------------------------------------- @ Grove st. Hoezo dan, ik heb blueprints en iets van 30 plaatjes kunnen vinden hoor. Naja, ik zie het wel. Bewerkt: 5 maart 2006 door Twenty Eyes Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 UPDATE:Polygon aantal: 430 Totale werktijd: 1 uur Pic1: Pic2: -------------------------------------------- @ Grove st. Hoezo dan, ik heb blueprints en iets van 30 plaatjes kunnen vinden hoor. Naja, ik zie het wel. @Twenty Eyes: Sorry zit heel de tijd aan de nieuwe AM DBS te denken, de AM vantage bestaat wel Miss. moet je erna ook eens de oude AM V8 vantage uit The Living Daylights maken.. Een soort pakket Suc6 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Ziet er al goed uit, je hebt al een mooi stukje. Ga je er ook nog een James Bond uitvoering van maken, met van die stoere 007 gadgets? Zou wel vet zijn . @Twenty Eyes: Sorry zit heel de tijd aan de nieuwe AM DBS te denken, de AM vantage bestaat wel Miss. moet je erna ook eens de oude AM V8 vantage uit The Living Daylights maken.. Een soort pakket De Aston Martin Vantage uit The Living Daylights is al gemaakt voor GTA. Dat was voor Vice City volgens mij, maar je kan hem dus makkelijk converteren naar San Andreas formaat. Bewerkt: 5 maart 2006 door Jorge_F Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik probeer wat ik kan, ik zal in ieder geval geval gewoon beginnen met mijn auto. Daarna kijk ik wel of er gadgets bijkomen enzo. (wel leuk idee) Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Mooi begin. Ik ben ook met een nieuwe auto begonnen. Alleen daarvan zijn de blueprints niet goed. :\ Dus ik moet weer een andere zoeken. Goed idee dat topic. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Veel Succes, maar je begint eigenlijk al verkeerd, hoe wil jij nu ooit je Interior maken? als alles dicht zit, en de motor, het beste is om eerst de Motor te maken naar mijn idee, zodat je dat al hebt, dan komt ook nog het hele Dummie gedoe bij kijken, maar hij ziet er gelikt uit! Agg ik hou het liever bij wapens, binnenkort laat ik screen zien van mijn nieuwe Stilleto Reageren
Grove St. Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ben je er nog mee bezig, of ligt het stil... Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) UPDATE: Polygon aantal: 574 Totale werktijd: 1 uur en 25 minuten pic3: pic4: Pic5: Pic6: ----------------------------------------- @Grove st. Ik heb net wat gedaan, ik moest alleen wel de achterkant er een beetje afhalen, maarja dat doei ik wel opnieuw. Ik heb het moeilijkste gedeelte van de auto gehad, tenzei je het interieur ook meetelt. Bewerkt: 17 maart 2006 door Twenty Eyes Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Het schiet lekker op, ik kijk uit naar de release Greetz, GTA Vice VIP Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Het ziet er erg goed uit! Het is leuk te zien dat er op het forum aan een wagen wordt gewerkt. Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ziet er leuk uit, maar kan je hem echt werkend ingame krijgen? Die dummy shit is om gek van te worden Maargoed oefenen doet wonderen, en tutorials ook Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Veel Succes, maar je begint eigenlijk al verkeerd, hoe wil jij nu ooit je Interior maken? als alles dicht zit, en de motor, het beste is om eerst de Motor te maken naar mijn idee, zodat je dat al hebt, dan komt ook nog het hele Dummie gedoe bij kijken, maar hij ziet er gelikt uit! Agg ik hou het liever bij wapens, binnenkort laat ik screen zien van mijn nieuwe Stilleto Dit slaat nergens op. Je kan ook een motor uit een bestaande auto rippen en je kan de auto toch zegmaar ontzichtbaar maken dan kun je ook inter maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.