Jump to content

MTA:bleu (of mta:blue) :p


[E]lmex

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • [E]lmex

    4

  • Joriz

    3

  • Furi0uz

    3

  • -Niels-

    3

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...

[E]llmex dude..

Heb alleen geen info voor je.. ;)

Die screens zijn te gek.. :D

- Boten

- Sniper

- Bazooka (ben er nie blij mee denk ik.. :puh: )

- Geen lag meer

- Doei crashes B)

- Beter cheater systeem

- Ingebouwde client

- Nieuwe Characters..?! ( not sure.. :unsure: )

Anyways ik kan nie wachten.. :D

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Cheaten??? a hell no you don't mean that.

dat is verschrikkelijk, alleen n00bs cheaten.

Ik ben er erg op tegen, maar dat ligt toch aan de server of iemand kan cheaten of niet????

Flippie.. Hij bedoelt een beter Anti-Cheat systeem. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke flappie :lol: :lol:

Ja sorry ik las het verkeerd,

Correctie: Dat vind ik alleen maar beter dat er nu een anti-cheatsysteem is, maar werkt dat ook voor de 100% dat er helemaal geen cheaters meer in kunnen komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Cheaten??? a hell no you don't mean that.

dat is verschrikkelijk, alleen n00bs cheaten.

Ik ben er erg op tegen, maar dat ligt toch aan de server of iemand kan cheaten of niet????

Cheaten word niet ingesteld...

Modden zal wel mogelijk zijn! Server bepaalt ook welke mods er gebruikt mogen/moeten worden! Als je die mods niet hebt zul je waarschijnlijk de server niet in kunnen, en als je mods hebt die de server niet wilt kun je er ook niet in...

Over die Bazooka (Rocket Launcher), ook dit kan aan en uit geschakeld worden per server!

Net als de hoeveelheid health! Waarschijnlijk zelfs ook welke auto's en waar ze staan...

Een release date is nog niet bekend! En zal waarschijnlijk ook niet bekend gemaakt worden! MTA heeft nog (bijna) nooit een release date vastgesteld, dit omdat ze niet weten wanneer iets klaar is! En ze niet op tijd willen gaan werken, maar gewoon iets goeds af willen leveren!

Denk dat als de core rond 80% is de eerste beta-tests eraan komen en dat we weer een hoop nieuwe info (en screens natuurlijk) te zien/horen krijgen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Geen cheats?? Ik weet cker dat er weer een paar nerdjes kome die cheats gaan maken, ze hadden ook al gezegd dat er geen cheats kwamen voor mta 0.4.1 maar als je nu ingame gaat zie je zo een healtcheat of speedhack dus bij blue komen er jmmr genoeg vast ook cheats... :(

Bewerkt: door *RIP*Rea
Link to comment
Delen op andere websites

Geen cheats?? Ik weet cker dat er weer een paar nerdjes kome die cheats gaan maken, ze hadden ook al gezegd dat er geen cheats kwamen voor mta 0.4.1 maar als je nu ingame gaat zie je zo een healtcheat of speedhack dus bij blue komen er jmmr genoeg vast ook cheats... :(

MTA 0.4.1 had helaas nog niet de nieuwe geplande coderingssysteem van gegevens overdracht.

Echter is er met MTA 0.4.1 al veel aan cheater programma's voorkomen.

Door veel nieuwe functies in MTA Blue wordt het nog lastiger om te cheaten. Deze keer is het echt lastig!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...