Jump to content

MTA:bleu (of mta:blue) :p


[E]lmex

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • [E]lmex

    4

  • Joriz

    3

  • Furi0uz

    3

  • -Niels-

    3

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...
[E]llmex dude..

Heb alleen geen info voor je.. ;)

Die screens zijn te gek.. :D

- Boten

- Sniper

- Bazooka (ben er nie blij mee denk ik.. :puh: )

- Geen lag meer

- Doei crashes B)

- Beter cheater systeem

- Ingebouwde client

- Nieuwe Characters..?! ( not sure.. :unsure: )

Anyways ik kan nie wachten.. :D

Misschien nieuwe characters maar wel nieuwe spawnplekken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik heb voor jullie de info site van Blue vertaalt :)

het blauw is de codenaam van de nieuwe, revolutionaire, kerntechnologie van MultiTheftAuto, die van de grond tijdens vorig jaar wordt opgebouwd. Hieronder, hebben wij enkele verbazende nieuwe eigenschappen van blauw geschetst en hoe dit u zal beïnvloeden. Wij hebben aan al uw suggesties geluisterd, en wij hebben geprobeerd om zo veel van hen uit te voeren uitvoerbaar in blauw. Wij hopen u houdt van wat u ziet; als u om het even welke commentaren hebt, hier gelieve te gebruiken de vragen of de suggesties het forum.

het blauw is volledig geïntegreerd in de Stad van de Ondeugd, betekent dit dat er niet meer een extern programma is dat wordt vereist om MultiTheftAuto te lanceren. MultiTheftAuto omvat nu geïntegreerde serverbrowser, die u toestaat om welke server te verkiezen om te verbinden met zonder de Stad van de Ondeugd te verlaten. het blauw bevat ook een volledig gekenmerkte console, toestaand u om montages te veranderen en sleutels te binden aan om het even welk bevel u evenals het uitvoeren van configuratiesmanuscripten op de vraag kiest.

Wegens de wezenlijk betere methodes die wij in blauw hebben tewerkgesteld, uw spel in werking stellen=zal= nu veel meer vlot en sneller, met zich bijna zo regelmatig bewegen voertuigen en spelers die zoals you'd denkt in enige speler.

Door blauw van de grond te schrijven omhoog hebben wij de neerstortingen kunnen elimineren en fouten die met de vorige kerntechnologie voorkwamen, door het gebruik van scm (de opdracht scripting systeem van de Stad van de Ondeugd) te elimineren volledig, hebben wij een kern geproduceerd die gemakkelijk kan zijn wordt bevestigd als de fouten zich voordoen. blauwe' s nieuwe netcode is aanzienlijk betrouwbaarder en veilig dan de vorige kern en is zeer flexibel, toestaand ons om de bandbreedte te verminderen die per speler wordt vereist.

het blauw steunt bijna elke enige eigenschap van de Stad van de Ondeugd, met inbegrip van elk wapentype (zelfs raketlanceerinrichtingen en snipers), kan het voertuig ontspruiten, boten, vliegtuigen, gesynchroniseerde bestelwagens en aandrijving-bys-aandrijving. Dit zijn de eigenschappen u waarom sinds versie 0.1 hebt gevraagd, en zij zijn hier uiteindelijk!

U hebt om het, bij laatste, blauwe steunen wijzigingen voor altijd gevraagd. U kunt u nu spelen favoriete wijzigingen, zoals GTA: De Stad van de vrijheid. het blauw duwt de grenzen van mods door u toe te staan om spelwijzen en extra eigenschappen te schrijven, die geven u volledige controle over blauw en ondeugdstad, allen door C ++, Dit omvat de capaciteit om gemeenschappelijke eigenschappen te gebruiken DirectX en om het even welke functies te roepen SCM u wenst. Wij zullen een SDK en een volledige documentatie, plus leerprogramma's op zich het ontwikkelen addons en het leren van relevant c ++, verstrekken wanneer het blauw wordt vrijgegeven. Wij zullen ook wat toegang verlenen van de ontwikkelaars pre-versie zodat zij ons kunnen helpen om het even welke insecten (contacteer ons als u wenst in te schrijven) gladstrijken. In korte, blauwe addons bied al functionaliteit van SCM (kan zijn zolang u!) aan houdt van, plus honderden meer eigenschappen die u totale controle over de presentatie van uw wijziging aanbieden.

De nieuwe server voor blauw, codenaam "speerpunt" behandelt veel meer informatie, is dit essentieel voor server addons, dat de wortel die van gamemodes is, belangrijke controle over de verwezenlijking van voertuigen en andere voorwerpen verstrekt evenals rondes (indien vereist) controling en bijna iets anders. De server addons, gebruikt samen met blauwe addons geeft u al macht u het meest complex van spelwijzen moet produceren.

Deze pagina geeft u slechts een kleine smaak van wat het blauw zal aanbieden. Wij willen u geïmpliceerd worden, ons vertellen of hebben wij om het even welke eigenschap gemist die u wilt. Wij zullen proberen om zo veel van uw vragen te beantwoorden aangezien wij kunnen en wij ons op de opwindende mogelijkheden verheugen die u omhoog voor blauw zult dromen.

Gelieve te posten om het even welke commentaren of suggesties in het hier verstrekte forum.

Gelieve te herinneren dat om het even wat informatie over deze pagina voor wijzigingen vatbaar is, en te kan of kan niet in het definitieve product zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
doet blue het ook op SA neee zeker??

MTA:SA wordt op MTA blue gemaakt. Ja dus....................

Je kan dus ook vliegen, varen, en natuurlijk rijden in MTA:SA

Ik denk trouwens niet dat MTA Blue nog voor VC komt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk trouwens niet dat MTA Blue nog voor VC komt

Zeer grote kans van wel dus, vergeet niet dat de blue core oorspronkelijk op VC is gebouwd ;)

ff azer

blue is wel op vc gemaakt maar al met de bedoeling het voor sa te maken. ze hebben het al een tijdje af volgens mij en toe en sa kwam waren ze alleen bezig te convertten.

maar aan de andere kant kan best dat i op vc zal komen maar iig na sa.

had het idee (dus gevoel) hierover ik kan het niet 100% hard maken alhoewel ik wel wat heb opgevangen...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...