Jump to content

MTA:bleu (of mta:blue) :p


[E]lmex

Recommended Posts

wat is er toch mis met cheaters??????.

laat ze toch.....

Ik maak me eigen wallhack/aimbot voor games maar ik cheat bijna nooit ik post ze alleen op *leuke* forums.Dan kunnen mensen die downloaden. mischien maak ik wel een aimbot voor mta vc of sa ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • [E]lmex

    4

  • Joriz

    3

  • Furi0uz

    3

  • -Niels-

    3

Top Posters In This Topic

wat is er toch mis met cheaters??????

Wat er mis is met cheaters?

VAN ALLES!!!

Ze verzieken het hele MTA spelletje, dat is zo irritant, je word er schijtziek van.

Man ze gebruiken Speedhack en dan vliegen ze je vet hard voorbij, en knallen ze je neer, als je hun tien keer raakt gaan ze niet eens dood, die stomme healt hack.

Na zoveel topics vraag jij nog wat er mis mee is? :huh:

Bewerkt: door Badman
Link to comment
Delen op andere websites

jah dat snap ik ook niet vertel es wat er goed aan cheaters is??

ze verpesten alles, moeten ze maar het gewoon vaak doen dan worden ze van zelf beter hoefen ze ook niet van die domme cheats en hacks te gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk trouwens niet dat MTA Blue nog voor VC komt

Zeer grote kans van wel dus, vergeet niet dat de blue core oorspronkelijk op VC is gebouwd ;)

ff azer

blue is wel op vc gemaakt maar al met de bedoeling het voor sa te maken. ze hebben het al een tijdje af volgens mij en toe en sa kwam waren ze alleen bezig te convertten.

maar aan de andere kant kan best dat i op vc zal komen maar iig na sa.

had het idee (dus gevoel) hierover ik kan het niet 100% hard maken alhoewel ik wel wat heb opgevangen...

MTA Blue zal wel degelijk voor VC uitkomen (kwestie van genoeg posts van mta teamleden check @ forum.mtavc.com). Zal zeer wrs wel na SA gebeuren omdat 0.5.5 ook nog niet geheel afgeschreven is.

Link to comment
Delen op andere websites

jah dat snap ik ook niet vertel es wat er goed aan cheaters is??

ze verpesten alles, moeten ze maar het gewoon vaak doen dan worden ze van zelf beter hoefen ze ook niet van die domme cheats en hacks te gebruiken

het zijn ook mensen hoor.......

net of jij nooit een fout maakt...

en maybe verzieken ze het spelletje dan zeg ik ga gewoon weg doe ik ook altijd.

stel je even aan zeg.

BTW cheater haters ik kom binnenkort ook online met mta vc met een leuk aimbotje :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

BTW cheater haters ik kom binnenkort ook online met mta vc met een leuk aimbotje :lol:

Goed dat je het zegt, word je miss al gebanned op de GTAgames server.

Jonguh, je verziekt het helemaal. <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Mmh, nu gaat het ver genoeg off-topic in my opinion, slotje erop...

@ Thunder: Denk je werkelijk dat je de eerste bent die aan een aimbot op MTA heeft gedacht?

Er zijn betere "programmeurs" dan jou bezig geweest met dat soort crap, maar er niet in geslaagd, ik zie ook niet in hoe je op een spel als MTA een werkende aimbot wilt gebruiken, aangezien het spel vrij buggy en laggy is en de aiming vaak anders is dan het hoort te zijn...

Anyway; zodra ik je zie ben je in ieder geval gebanned van mijn server, cheater of niet... Mensen zoals jij moet ik niet...

Topic closed.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...