Jump to content

Traag

Recommended Posts

Geplaatst:

Mohge iedereen,

Ik heb weer is een vraagje over SA...

Ik heb alles wat nodig is om SA goed te laten werken, alleen is dat nou juist het probleem, dat doet het niet...

Alles beweegt traag, ik heb als video kaart ati 9200 SE radeon

Geplaatst:

Hoi!

Bij dit soort problemen is er over het algemeen één standaard advies. Ga naar je opties, en kies dan voor 'Display Setup'. Je ziet dan onderaan in het midden 'Advanced' staan, klik daarop. Je krijgt nu weer een nieuw menuschermpje met een aantal instellingen, zet daarin 'Visual FX Quality' op 'Low' of 'Medium' en eventueel de 'Drawdistance' wat lager.

Als dit niet helpt kijk dan even of je programma's aan hebt staan die veel geheugen vragen, zoals MSN (Rechtermuisknop op dat icoontje en dan 'Afsluiten' of programma's als 'Limewire', die zijn overigens zowiezo niet aan te raden maar dat is een ander verhaal.

Succes, ik hoop dat 't werkt!

Geplaatst:

Ik heb beeld instelling gedaan in SA (van 800x600 dat gedoe weet je wel :) )

Nu werkt het wel maar het beeld is vrij lelijk wat natuurlijk erg jammer is, waar heb jij je resollutie opstaan, en loopt C.J. dan gewoon normaal en niet extreme sloom?

Geplaatst:

Hoi Datisalles,

Als je even de rest van je specs wil laten zien kunnen we meer zeggen.

Je specs kan je vinden door:

Start-->Uitvoeren-->Typ: DXDIAG.

- 1e tabblad is algemeen.

- Tabblad "Beelscherm" is voor videokaart(heb je al gezegd).

Je videokaart is inderdaad niet optimaal maar het probleem kan ook door andere dingen veroorzaakt worden.

Ikkes

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ook kan je wat verder rondneuzen in je Advance Options Settings en alles wat op High of op Medium staat op Low zetten, hierdoor gaat hij steeds beter werken.

Als je nog een Videokaart wilt, neem er 1tje met 512MB RAM dat werkt altijd goed, je hoeft ook geen videokaartje van 100/200 euro te nemen, op 1tje van 50/60 euro kan hij ook prima werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...