Jump to content

Oesters verzamelen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Na langdurig verzamelen blijk ik 3 oesters te kort te komen (heb 47 van 50)! Ik heb adhv een walkthrough beschrijving gecontroleerd welke ik nog miste. Twee hiervan liggen bij de marine basis San fierro, deze doe ik als laatste omdat je 5 sterren rating krijgt, maar die allerlaatste kan ik maar niet vinden.

Toen ik begon met het verzamelen bleek ik er al twee te hebben waardoor ik ook niet na kan gaan of ik de oester die ik niet kan vinden al heb verzameld of nog niet heb gevonden.

ERG FRUSTEREND. :ch:

Er zijn twee lokaties waar ik de oester niet kon vinden:

1 blueberry hill. onder deze houten brug bij de oostelijke uitgang van blueberry

2 Voor de rotsen schedel bij het Pirates in Men's Pants

Op een van deze lokaties zou de laatste moeten liggen. de overige twee liggen in San Fierro in de marinebasis.

Iemand enig idee waar die trouwens marinebasis is?

Kan iemand eens kijken welke oester ik nog mis? Ik heb de beschrijving van de lokatie van de oesters en degene die ik denkt te missen toegevoegd (blauw). Als iemand die ene laatste en evt die laatste 2 van de marinebasis voor mij kan verzamelen ben ik heel er geholpen, save-file heb ik toegevoegd.

Het is erg vervelend zo ver te komen en de laatste niet te kunnen vinden.

svp geen cheats, mod, alleen pc

Alvast bedanktOyster_Collection.docGTASAsf7.b

Bewerkt: door CHICKEN_COW
Geplaatst:

yo alvast bedankt

ik hoop dat je hem kan vinden.

ik zag trouwens dat je meerdere mensen hebt geholpen. Ben je admin van deze site of zo?

Groet

Geplaatst:

Nee, ik ben gewoon een fanatieke helper.

Gehaald: Alle oysters

De beloning was $100.000,- erbij. Meer sexappeal en nog wat procenten voor de 100%. Verder geen cheats of mods gebruikt. Ik heb nog een vriendin ontmoet. Ze heet Katie Zahn, je vind haar ten noorden van San Fierro. Ik heb haar ontmoet omdat ik 1x dood moest gaan, nu hield ik de wapens. De savegame vind je in de bijlage. Veel succes verder :cya:

Geplaatst:

Maar zeker geweldig! Kvind nl dat je deze game zonder cheats moet doen.

Maar een aantal missies maken dit erniet makkelikker op.

Hoe heb jij die vliegmissies gedaan?

Welke oester miste ik nou? Ben natuurlijk wel erg benieuwd.

Heel fijn daarnaast dat je de marinebasis hebt gedaan.

Ik was die net eens aan het proberen maar leek niet makkelijk. Wel doenlijk maar pas na diverse pogingen vrees ik.

Badankt! _O_

Ik heb de vliegmissies gewoon gedaan. Heel veel geoefend. Ik wou alles goud hebben, dus ik heb heel vaak geoefend. Daarom vind ik vliegen ook heel gemakkelijk.

Ik heb het programmaatje SAMA gebruikt. Dat is een programmaatje waarmee je kunt chekken wat je allemaal mist voor de 100%. Dus bijvoorbeeld een Oyster vergeten bent, dan laat dat programmaatje zien waar die laatste Oyster ligt.

De laatste 3 Oysters lagen allemaal vlakbij San Fierro. 2 in het legerbasis van SF, en 1tje onder de brug als je San Fierro ten zuiden komt binnen rijden (via die snelweg).

Verder is dit niet echt een kletstopic hé? Dus als je met wat vragen wilt of vertellen, kun je me altijd een PM sturen. Ben ik Ik ben altijd bereid om je vragen te beantwoorden ;)

Veel succes Kipje :puh:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Sama is een programma. Met dat programma kun je een savegame openen, dan kun je zien wat er allmaal al is gedaan, en wat je nog doen meot voor de 100%. Als je bijvoorbeeld alle Oysters hebt gedaan en 1tje ben je vergeten dan hoef je niet alle plaatsen weer bij langs. Zo kun je zien welke jenog moet op halen.

Datzelfde geldt ook voor streetraces. Voor de 100% moet je ook streetraces halen, dan kun je mooi chekken wat je wel/niet hebt gedaan. Nog 1 duidelijk voorbeeld, jij denkt dat je alle ambulance missies al hebt gedaan, maar je hebt het niet gedaan. Dan kun je dat mooi controleren. Het is echt handig :)

If you need it? You can find it >>here<<!!

Geplaatst:

Beste Ruurd,

dan heb ik toch nog een verzoekje en dat betreft supply lines en new model army :$

Ik ken deze missies van de eerste keer dat ik het spel speelde (voordat harddisk crashte) maar toen heb ik een download nodig gehad om de missies te voltooien. Ik moet deze missies nu nog uitvoeren maar ik weet dat dit weer niks wordt. Als je deze missies voor mij zou kunnen doen kan ik spel nog enigszins clean uitspelen voor 100% score. 8)

Alvast weer bedankt. :klap:

GTASAsf2.b

Geplaatst:

Ik wil wel, maar je ziet ze op de eind van de middag.

Ruurd31 -> Kerk :(

Geplaatst:

dag CHICKEN_COW

ik zou de missie wel hebben willen doen als,

ik niet telkens wanneer ik bijlagen open aan het begin van het spel kom.

waarschijnlijk komt dit door een andere versie (bedankt Ruurd31)

ik zou graag willen weten of iemand daar een oplossing voor heeft:

zodat ik iedereen kan helpen :engel:

GTAFAN

Geplaatst:

vreemd ik heb geen mods, geen cheats en geen upgrades geinstalleerd.

heb jij jouw versie dan geupdate?

Chicken_cow

Geplaatst:

Gehaald: Suppy Lines

De beloning was $5000,- en Respect +. Dit keer heb ik geen cheats gebruikt. Verder ook geen mods. De volgende missie New Model Army laat ik aan iemand anders over. Veel succes verder ;)

We zijn er niks voor niks voor je frustaties, en irritaties. ;)

Ik houd van vliegmissies weet je? :puh:

New Model Army - Mission Passed!

Beloning: $7000

Zero's RC shop is nu een asset geworden waar je dagelijks $5000 kan gaan ophalen.

Bewerkt: door -Matthijs-

Ruurd bedankt voor de moeite. :cya:

Dit bespaart me een aanzienlijk potje GIGANTISCHE irritatie met deze levels.

Zou nog die laatste Matthijs en alvast bedankt en dan kan ik weer hardcore verder met deze game. :*D

cheers :bier:

Bewerkt: door CHICKEN_COW
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...