Metalbuster Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Heeft iemand nog werkende trainers voor versie 1.01 van san andreas? Al de gewone trainers werken neit ik moet er eentje hebben voor 1.01. Reageren
BaasB Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik heb ff op GTAgames.nl wat trainers op gezocht. Kijk hier maar eens: klik. Ik weet niet of je d'r iets aan hebt. Maar ik heb geen verstand van trainers, dus meer dan dat kan ik je denk ik niet helpen. Groeten BaasBart Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Hoe weet je welke versie je hebt? ik heb hem op 10 juni gehaald, de eerste dus... De trainer die ik gebruik, voeg ik wel even toe. Reageren
Metalbuster Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Nou als je je game update, krijg je rechts onderin de versie te zien bij mij staat er dus v.1.01. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.