-Niels- Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 - Uitgangsvermogen voorraan: 2 x 30W - Uitgangsvermogen centraal: 30W - Uitgangsvermogen achteraan: 2 x 30W - Uitgangsvermogen subwoofer: 70W - Geluidseffect: Dolby Prologic II - Tuner: FM/AM - RDS - Afspeelbaar: jpeg, jpeg met mp3, CD, DVD-R/RW, DVD+R/RW, VCD, SVCD, mp3, WMA, DivX, Xvid ________________________________________________________________________________ ________ Mijn mening: Mooi en klein ding, ik vind vooral handig dat de Radio en DVD speler 2-1 in zijn. De boxen zijn klein, maar er komt een supergeluid uit, ook de subwoofer is erg lekker hij knalt bij mooie basses. Ik kijk er veel DVD's op en luister mp3's. Cijfer: 8,4/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ziet er leuk uit, maar of er mooi muziek uit komt Ik stel iedereen het peper dure merk en wat ze ook in de bios gebruiken en wat wij dus thuis hebben staan: Harman & Kardon, dit overtreft alle blokker sets Reageren
-Niels- Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ziet er leuk uit, maar of er mooi muziek uit komt Ik stel iedereen het peper dure merk en wat ze ook in de bios gebruiken en wat wij dus thuis hebben staan: Harman & Kardon, dit overtreft alle blokker sets Goed geluid voor zulke kleine boxen, het zal je verbazen. Harman & Kardon, neem dan Quadral of Tannoy! Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 die wil ik wel op mn kamer hebben. of in beneden achter mn pc'tje. surround met 2 boxen is nouw ook niet echt optimaal. Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ik heb deze ook op me kamer staan. Hij is ook van mij, ik kijk er regelmatig films op. (Band of Brothers ) Reageren
T@rget Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 *kijk extra hebberig als bij de andere dingtjes op dit topic* Ech zekel flex dingetje kom een keertje Band of Brothers kijken Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 en hoe duur kost hij Ik had hem voor €130, goede prijs, want je krijgt er iets moois voor terug. Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Is daar een projector bij in het pakket? Als dat zo is dan is het wel erg goede koop, want ze kosten zo'n 1500-2000,-EUR. Maar je zult er wel je plezier van hebben, leuk ding voor die prijs kon je het toch niet laten liggen. Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Is daar een projector bij in het pakket? Als dat zo is dan is het wel erg goede koop, want ze kosten zo'n 1500-2000,-EUR.Maar je zult er wel je plezier van hebben, leuk ding voor die prijs kon je het toch niet laten liggen. Dat is geen projector. Dat is de subwoofer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.