Jump to content

tip gebied stelen

Recommended Posts

Geplaatst:

ff een tip voor degen die in los santos zijn en die gebieden moeten veroveren hier komt die ga op het dak zitten met je pistool en knal alle ballas/vagos gastjes af

Geplaatst:

Doe ik al :) Maar toch bedankt voor degenen die 't nog niet wisten. Nog een tip: Ga aan het einde van een doodlopend steegje staan. Dan komen al die Ballas of Vagos in één lijn op je af en is 't simpel om ze gewoon als dominosteentjes af te maken.

Geplaatst: (bewerkt)

Eh wat zou ik zeggen bedankt.

Bewerkt: door denkaanhenk
Geplaatst:

Hier zijn al heel veel topics over gebruik de zoekfunctie kan wel eens handig zijn.

Geplaatst:

Ik snap niet precies wat hier het doel van is, maar misschien moet je eens in >>dit<< topic kijken. Daar staat alles over gangwars, hoe je ze het beste kan halen. Wat je moet doen. Gewoon de beste hulp van Big Smoke!!

Geplaatst:
Ik heb een idee.

Gooi dr een slot op. :slotje:

De beste manier... Een Rhino!

Geplaatst:

nog een tip ga agter een laag muurtje staan die sijn vooral in het noorden waar vagos is ga dan op je hurken en sgiet se dood dat werkt heel erg goed ;) en op een huis staat is ook heel makkelijk;)

Geplaatst:

Tips voor gang wars kun je PM'en naar mij, mochten die tips erg waardevol zijn zal ik ze in het topic F.A.Q About SA zetten.

Daarom gaat dit topic ook op slot.

PS: Denkaanhenk, dit soort spamacties worden niet ge-accepteerd, de volgende keer geef ik je een warn.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...