JoV Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Hoi ik ben nu met de bedrijven missies bezig maar ik Sunshine Autos niet vinden. groetjes JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Sunshine auto's is die grote garage niet ver van de luchthaven. Ze staat er volledig alleen. Het is een beetje afgelegen. Het is ook in het tweede deel. Hopelijk ben je er wat mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 eej ik kan het Sunshine Autos bij de luchthaven niet vinden JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Hey broertje van ruurd. Hier is een kaartje waar ik de garage van sunshine auto's omcirkeld heb in het rood. Hopelijk vindt je het nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 hej bedankt vriend van ruurd31 groetjes broertje ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.