Mania-92 Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 ik doe loadgame waar ik was dan gaat hij laden met een roze balkje en kom er loading game please wait en hor ik een tik en staat er unhandel exception Reageren
gtaloser Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 heb je een mod geinstalleerd ofzo? als dat niet zo is zo ik gta vc opnieuw installeren (je houd je save game dan wel hoor) Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 yup..dat heb ik ook vaker gedan (toen ik er pas mee begon) Ik ben bezig aan een site met allemaal nederlandse en duidelijke tutorials voor het modificeren van VC dus nog ff geduld hebben dan Reageren
[E]lmex Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 dit had ik ook aan het begin.. het kan zijn dat een deel van je spel beschadigd is ..dat je perongeluk iets heb verwijderd dit heb ik namelijk zelf ook gehad :rolleyes: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2004 ik heb die ene mod van eclipse geinstald maar ik begin in dat hotel daar is de mod van eclipse dus hoe haal ik die mod eruit Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Als het goed is heeft jou VC modinsaller een backup gemaakt (tenminste als je JA het gezegd toen hij dat vroeg) start de VC modinstaller opnieuw en zeg dat je iets wil gaan deinstalleren...hij ziet dan mijn mod en hij deinstallerd die..dan kan je hem weer gewoon spelen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2004 doet het nog steeds niet Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 maar ik snap egenlijk niet wrrm je die mod weg wil hebben? je kan toch evengoed bij het hotel komen :blink: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2004 het is me een keer gelukt met new game ff ingame te blijfen maar de mod stond er nog maar nu lukt het niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.