Mike Toreno Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 heey, ik heb een vraag over helena wankstein, heeft iemand een screenshot van het outfit dat je van haar krijgt als je 100% met haar hebt?? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Volgens mijn krijg je van haar geen outfit. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Wel hoor die krijg je bij elke vriendin behalve bij Millie. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Oh ja dat klopt wel ja.Je krijg van haar de rural clothes.Als het goed is ziet dat er zo uit: http://www.scorpions.cz/gta/sanandreas/dat...i/special/3.jpg Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 oke bedankt mario dan weet ik dat Reageren
~Mario~ Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Vindt je het een mooi uniform? Reageren
Dago58x Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Vindt je het een mooi uniform? Ik vind het normaal maar kunnen jullie van alle outfits laten zien die je krijgt van je vriendinnen Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Vindt je het een mooi uniform? ik vind het wel een leuk uniform ja Reageren
Bling Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 maar kunnen jullie van alle outfits laten zien die je krijgt van je vriendinnen Hier de foto's van alle speciale outfits die je krijgt van je vriendinnen: Denise Robinson Pimp suit Millie Perkins Gimp Suit Michelle Cannes Race suit Katie Zhan Medic outfit Barbara Schternvart police outfit Helena Wankstein overall Reageren
King Room Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Wel grappige uniformen!! Alleen het lukt niet altijd dat ze het leuk vindt met mij uit gaan;) Iemand een tip!! Room Reageren
Dago58x Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Hier de foto's van alle speciale outfits die je krijgt van je vriendinnen:Denise Robinson Pimp suit Millie Perkins Gimp Suit Michelle Cannes Race suit Katie Zhan Medic outfit Barbara Schternvart police outfit Helena Wankstein overall Bedankt.. Julio Reageren
Bling Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Wel grappige uniformen!!Alleen het lukt niet altijd dat ze het leuk vindt met mij uit gaan;) Iemand een tip!! Kijk hier eens: Klik Hier staat precies wat je allemaal moet doen om een date met één van de vriendinnen succesvol te laten verlopen. Reageren
Interdread Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Is het zo dat als je voor een date 50% vet nodig hebt, je vanaf dan steeds als je met haar date die 50% vet nodig hebt. Of als kan je als je eenmaal met haar date je vet weer weg kan gymnen? Reageren
Svenie Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Is het zo dat als je voor een date 50% vet nodig hebt, je vanaf dan steeds als je met haar date die 50% vet nodig hebt. Of als kan je als je eenmaal met haar date je vet weer weg kan gymnen? Je moet alleen maar 50% fat hebben om haar als vriendin te krijgen.Je kan gerust gaan gymen hoor,je kan haar blijven daten. Reageren
King Room Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Wel grappige uniformen!! Alleen het lukt niet altijd dat ze het leuk vindt met mij uit gaan;) Iemand een tip!! Room kijk hier is: KLIK hier staat precies wat je allemaal moet doen om een date met een van de vriendinnen succesvol te laten verlopen Bedankt Julio!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.