Giorgo Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Dat je beeld scokkert, dit kan komen omdat je PC het niet meer goed aankan. Bijvoorbeeld met hoge snelheden. Dit kan je verhelpen door naar Esc --> Options --> Display Options --> Advanced. En dan zet je je Settings op Low. Als je dit al gedaan hebt kan je misschien je PC legen. En een virusscanner erover gooien bij mij is dit gelukt. Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik speel San Andreas op een 32 MB grafische kaart,ik heb de SFX QuAlity op Hight staan,en Draw distance op maximaal en hij loopt gewoon zuiver.Aleen bij regen gaat tie schokken. Reageren
erterer0 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ikke heb ook call of duty 2, maar als ik meteen naar het spelen van call of duty 2 gta san andreas ga spelen krijg ik die bug niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.