qaiz Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 hoi mensen ik zit met ee nprobleem ik heb GGMM gedownlaod en volgens de instructies in de gta vc map gezet nu krijg ik dit als ik hem aan klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Hey Qaiz, Ik vrees toch echt dat je iets niet goed hebt gedaan. Misschien heb je perongelijk een bestand vergeten of tóch in de verkeerde map geplaatst. Of misschien heb je al een andere Mod geïnstalleerd die er voor zorgt dat deze Trainer niet werkt. Ik denk dat er maar een paar oplossingen zijn en de eerste die ik zou proberen is het spel (Grand Theft Auto Vice City) opnieuw te installeren, de trainer opnieuw te downloaden (Kan zijn dat je een beschadigde download hebt gedownload) en dan de instructies supergoed op te volgen. Mocht je verder nog problemen ondervinden of als dit de oplossing niet is dan kun je me rustig PM'en of hier weer reageren, succes hè! EDIT: Je plaatje is íets te groot Bewerkt: 6 maart 2006 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.