Jump to content

Panopticon Killer?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is niet meer normaal. Ik was op dit forum aan het zoeken naar de panopticon killer en ik ging naar red country ofzo. Ik kocht net een huisje daar en toen ging ik heel even uit het spel en opeens toen ik er weer in ging schrok ik me echt helemaal lam :/

Ik zag een rare man in me kamer en toen was ie binnen 3 seconden weg en kwam dit beeld tevoorschijn :|

panopticon7im.jpg

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Morellow

6

• King Room

4

• Moonbeam

3

• Piet-Herr

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Nee, helaas niet, ik schrok me eerst helemaal lam en die man rende weg :s ik wist niet eens wat er allemaal gebeurde maar dit is wel ziek :o

Geplaatst:

Zoo,, je zal best wel schrikken ja;)

Omschrijf die man is!!

maar dat beeld is ook raar..

Z'n beeld met die blokjes heb k ook een keer gehad!!

Dan moet je hem restarten (het spel)

Room

Geplaatst:

Ik zag het heel even maar ik kan me goed herinneren dat hij een hoed op had en een grote lange jas. Dat is 't enige wat ik gezien heb. bij het begin d8 ik dat ik een doodskop zag haha ;P

Geplaatst:

Whaha,, Ja

Daar dacht ik ook meteen aan toen ik het las!!

Misschien zag je jezelf:P:P:P :sst: (Jook)

Room

Geplaatst:

Erg vreemd,

bij de screen zie je volgens mij de savehouse van onder de grond.

En dat ding in het beeld lijkt een beetje op het middelste deel van zo'n flopie waar je moet opslaan.

Geplaatst:
Ik zag het heel even maar ik kan me goed herinneren dat hij een hoed op had en een grote lange jas. Dat is 't enige wat ik gezien heb. bij het begin d8 ik dat ik een doodskop zag haha ;P

Lijkt ie op deze gast ?

Kopievangallery147.jpg

Ook al raar

Ben ik eenmaal tegen gekomen midden op straat en zag gelijk dat ik dat figuur nog niet al te vaak had gezien , en er dus maar een foto van gemaakt :D

Geplaatst:

Ja daar leek ie wel op ja, hij was helemaal zwart gekleed. geen clown ofzo :puh:

Geplaatst:

Die ben ik ook nog nooit tegen gekomen!!

Waar ben je die tegen gekomen?? :bonk:

Room

Geplaatst:
Dit is niet meer normaal. Ik was op dit forum aan het zoeken naar de panopticon killer en ik ging naar red country ofzo. Ik kocht net een huisje daar en toen ging ik heel even uit het spel en opeens toen ik er weer in ging schrok ik me echt helemaal lam :/

Ik zag een rare man in me kamer en toen was ie binnen 3 seconden weg en kwam dit beeld tevoorschijn :|

panopticon7im.jpg

Dat beeld is niet echt iets bijzonders hte is gewoon een soort rare bug die zo nu en dan opduikt, meestal als je speelt en er ploept iets op ofzo. Een virus waarschuwing of een msn gesprek ofzo.

Lijkt ie op deze gast ?

Kopievangallery147.jpg

Ook al raar

Ben ik eenmaal tegen gekomen midden op straat en zag gelijk dat ik dat figuur nog niet al te vaak had gezien , en er dus maar een foto van gemaakt :D

Die vent kom je niet vaak tegen maar hij is ook, tot teleurstelling van iemnd die een topic had aangemaakt omdat hij dacht dat het een EE was, niets bijzonders ik heb een stuk of 10 screens van dat ventje op allerlij plaatsen in SA.

Geplaatst:

Vreemd. Dus hij liep gewoon in je savehuis? :?

Geplaatst:
maar,, ik wil die vent wel is tegen komen:P

De beste kans om hem tegen te komen is in zo'n afgelegen bergdorp en dan het vaakst in El Quebrados

Geplaatst:

zoiets krijg je toch niet te zien als je msn nog aan staat en iemand praat tegen je.....

lijkt me sterk.. geen idee maar ik denk niet dat dit iets met de panopticon killer heeft te maken...

als de ''panopticon killer'' als bestaat...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...