Jump to content

Panopticon Killer?


Morellow

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Morellow

    6

  • King Room

    4

  • Moonbeam

    3

  • Piet-Herr

    3

Top Posters In This Topic

Je mag het natuurlijk niet geloven maar ik weet wat er gebeurt is en ik heb gelijk een screen genomen nadat de shock afgelopen was want ik werd helemaal gek :bonk:

Hoe kanje dit verklaren. Ik heb dit nooit gehad ennu ik in red county was wel :S net nadat ik een savehouse had gekocht :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kanje dit verklaren. Ik heb dit nooit gehad ennu ik in red county was wel :S net nadat ik een savehouse had gekocht :bonk:

Misschien was het wel de vorige bewoner van het huis, of het was de makelaar die nog wat zaakjes moest regelen. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Precies, die bug kan best, dat heb ik zelf ook zo vaak gehad, maar dat er iemand in je savehuis rondloopt gebeurt gewoon niet. Als er hier echt niets wordt verzonnen kan het mischien zijn dat je door de muren heen kon kijken door die bug. Maar dat er ineens iemand in je savehuis rondbanjerd kan niet :N anders zou echt weleens iemand dat eerder hebben meegemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het allemaal gelul. en een slap verhaal. die eerste screen die hier gepost stond heb ik ook wel eens gehad. vlak als je wilt opslaan of als je opgeslagen hebt. niks bijzonders gewoon ff afsluiten en opnieuw opstarten. en dat verhaal van die gast die binnen liep zal wel verzonnen zijn. zo niet wil ik eerst wel ff een screen zien. ik heb genoeg van die spook verhalen gehoort

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de 'interior hell' ofzo bent, en je gaat even uit het spel (alt+tab of start knop), krijg je deze bug. Het beeld gaat raar doen (doodskop achtige ding) en je ziet alles in spiegelbeeld in het interior. Die gekke gast is dus CJ. Je kunt nu nog even doorgaan met het spel, met raar beeld, maar naar een tijdje loopt het spel vast.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet meer normaal. Ik was op dit forum aan het zoeken naar de panopticon killer en ik ging naar red country ofzo. Ik kocht net een huisje daar en toen ging ik heel even uit het spel en opeens toen ik er weer in ging schrok ik me echt helemaal lam :/

Ik zag een rare man in me kamer en toen was ie binnen 3 seconden weg en kwam dit beeld tevoorschijn :|

panopticon7im.jpg

Die bug gebeurd wel vaker wanneer je alt+tab doet. Die man was er niet maar je was gewoon geschrokken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...