gangster28 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Het is gewoon een bug heb ik ook wel eens gehad niks bijzonders.
Scooter Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 wanneer kreeg je die bug? en hoe...en waar of kan je er zelf niets aan doen.... had je precies hetzelfde? met dezelfde man etc?
gangster28 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Die man had ik niet gezien maar me cpu was toen over belast.
Morellow Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ja die man liep in mijn savehouse. En ik heb dit nog nooit eerder gehad. Maar 't is wel creepy zeg
Morellow Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Je mag het natuurlijk niet geloven maar ik weet wat er gebeurt is en ik heb gelijk een screen genomen nadat de shock afgelopen was want ik werd helemaal gek Hoe kanje dit verklaren. Ik heb dit nooit gehad ennu ik in red county was wel :S net nadat ik een savehouse had gekocht
daniel boeykens Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 die vent ben ik nog nooit tegengekomen. Maar er kan toch geen ventje in je savehouse komen, ik denk dat het een bug is
Bling Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Hoe kanje dit verklaren. Ik heb dit nooit gehad ennu ik in red county was wel :S net nadat ik een savehouse had gekocht Misschien was het wel de vorige bewoner van het huis, of het was de makelaar die nog wat zaakjes moest regelen.
Daan007 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Welke savehouse was dat,,, ik wil die mafkees ook wel ss zien
RogierS. Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 gewoon een bug denk ik maar ik kan me voorstellen dat je je rotschrok! Dat heb ik ook een keer gehad dat je het savehouse "van onderen" zag. Maar die vent...
Piet-Herr Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Of hij zegt gewoon dat er iemand in z'n safehouse rond liep.
Moonbeam Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Precies, die bug kan best, dat heb ik zelf ook zo vaak gehad, maar dat er iemand in je savehuis rondloopt gebeurt gewoon niet. Als er hier echt niets wordt verzonnen kan het mischien zijn dat je door de muren heen kon kijken door die bug. Maar dat er ineens iemand in je savehuis rondbanjerd kan niet anders zou echt weleens iemand dat eerder hebben meegemaakt.
De Huib Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 volgens mij is het allemaal gelul. en een slap verhaal. die eerste screen die hier gepost stond heb ik ook wel eens gehad. vlak als je wilt opslaan of als je opgeslagen hebt. niks bijzonders gewoon ff afsluiten en opnieuw opstarten. en dat verhaal van die gast die binnen liep zal wel verzonnen zijn. zo niet wil ik eerst wel ff een screen zien. ik heb genoeg van die spook verhalen gehoort
Flying Dutchman Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Als je in de 'interior hell' ofzo bent, en je gaat even uit het spel (alt+tab of start knop), krijg je deze bug. Het beeld gaat raar doen (doodskop achtige ding) en je ziet alles in spiegelbeeld in het interior. Die gekke gast is dus CJ. Je kunt nu nog even doorgaan met het spel, met raar beeld, maar naar een tijdje loopt het spel vast.
Fireman Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Dit is niet meer normaal. Ik was op dit forum aan het zoeken naar de panopticon killer en ik ging naar red country ofzo. Ik kocht net een huisje daar en toen ging ik heel even uit het spel en opeens toen ik er weer in ging schrok ik me echt helemaal lam :/ Ik zag een rare man in me kamer en toen was ie binnen 3 seconden weg en kwam dit beeld tevoorschijn :| Die bug gebeurd wel vaker wanneer je alt+tab doet. Die man was er niet maar je was gewoon geschrokken.
Recommended Posts