111222333999 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 kan je autos op de ps2 plaatsen of gaat da alleen op de pc want ik heb wet mooie auto's gevonden en mijn vriend heeft die op de pc staan en ik wil die ook!!!!!!!!! Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Nee dit is niet mogelijk. Je kunt niks vanaf de pc op jou ps2 game zetten. Alleen op de pc is het mogelijk andere auto's erin te zetten etc. Reageren
King Room Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Dat is wel jammer!! Er moet iets komen dat dat het er wel is!! Room Reageren
BaasB Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Wat bedoel je met mooie auto's erop zetten? Bedoel je modden? Als je dat bedoelt: Nee, dat gaat helaas niet. Modden kan alleen met een PC, niet met een PS2. Als je nou echt héél verschrikkelijk graag in die auto's wil rijden, moet je San Andreas maar voor op de PC kopen. Groeten BaasBart EDIT: .Levi. was me voor. Ik moet Ruurd31 z'n raad toch maar eens opvolgen, en een typcursus nemen. Want ik typ heel sloom. Bewerkt: 5 maart 2006 door BaasB Reageren
111222333999 Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 bedankt mensen ik zal zien of ik et kan kopen he ma as ik bij mijne stiefbroer op de pc autos wil zette hoe met da??????? Reageren
Bling Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 bedankt mensen ik zal zien of ik et kan kopen he ma as ik bij mijne stiefbroer op de pc autos wil zette hoe met da??????? Dan moet je deze mod downloaden van gtagames: Hier dus. Hiermee kun je heel gemakkelijk gedownloade auto's instaleren en weer verwijderen. Reageren
King Room Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Dankje voor dar progammatje:) Daar kan ik nog is wat mee!! Room Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.