Bartjex88 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik zoek een toyota Yaris voor gta sa heeft iemand een beta type ofzo of weet hij waar te downloaden of kan iemand er 1ntje maken Grtjes bartjex Bij voorbaat dank Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ik heb gans het net af gegooglet. En ik heb niks gevonden. Ik denk dat er nog geen auto ervan gemaakt is. Als ik hem tegenkom zet zeker hier een link. Sorry. Reageren
Blastov Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Ik heb gans gta3.gamigo.de afgezocht, maar geen succes Er staan wel 22 andere Toyota's, linkje Bewerkt: 6 maart 2006 door Blaster27 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 ik heb gezocht, kon helaas niet voor je vinden Reageren
Evan Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 ik heb ook even gezocht maar sorry niets gevonden als ik nou goed in modelen was wou ik graag er 1 voor je maken maar ik moet alles nog een beetje leren ik probeer nu iets zelf tew modelen enzo maar dat wil niet egt lukken hiervoor installeerde ik alleen maar mods maar het is ook wel leuk om zelf een keer iets te maken (niet dat het egt iets lukt maar ja )ik wil niet opscheppen maar ik mod al vanaf mijn 12de ik ben nu 13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.