Arjen Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Via via heb ik gehoord dat Timos geen zin in tijd had om te organiseren. Dus.. Reageren
Jowx Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Er wordt (op msn) gezegd dat die contest zoiezo door gaat en dat de waarschijnlijk nieuwe leider pokearno zal zijn.. Super contest kandidaten: Naam: Arjen Naam: Silverwing Naam: Dizzee Bewerkt: 12 maart 2006 door Jowx Reageren
Arjen Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Er wordt (op msn) gezegd dat die contest zoiezo door gaat en dat de waarschijnlijk nieuwe leider pokearno zal zijn.. Dan doe ik dus mooi niet meer mee. Volgens mij heeft hij er niet eens verstand van. Reageren
The Mafia Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Hij heeft zich alleen kanidaat gesteld dus het is niet zeker. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Super contest kandidaten: Naam: Dizzee Naam: .Levi. Naam: Arjen Ik wens alle 3 heren heel veel succes!!! Ik hoop dat jullie met een beker met hele grote oren terug komen Reageren
Thabit Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Pokearno zei dit op MSN: Ik kan best wel een contest organiseren, je moet geen vooroordelen hebben, ik zet hem gewoon voort. En ik ben het met hem eens. Reageren
Arjen Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Jaja.. Altijd dat gedoe weer. Ik heb er gewoon geen vertrouwen in. Hij kan zelf niet eens goed designen. Reageren
.Levi. Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Mij maakt het niet uit wie het organiseerd zolang hun maar alles regelen vind ik het best, en zolang wij ons sigs kunnen inleveren vind ik het goed. Graag even hier verder praten, zo blijft dit topic overzichtelijk. Reageren
.Levi. Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Uitslag Arjen 24 Levi 23Froop 14Dizzee 10Slimm 9~>Gizmo<~ 4Upstream 3Silverwing 2Achille 2Ferre 1Dizced 1 Voor de mensen die in de top 3 staan, dit zijn de kandidaten die het gaan opnemen voor dit forum. Natuurlijk ben je niet verplicht om mee te doen, dus als je niet wilt meedoen PB mij dan even. Dan valt er iemand in die daarna de hoogste aantal stemmen heeft gekregen. Vragen kun je in dit topic stellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.