dj.verhulst Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 als ik de zoek functie wil gebruiken omdat ik problemen heb met new army model krijg ik dit De fout is: Sorry, maar we konden niets vinden. Probeer opnieuw en breidt je zoek keuze uit. ... hoe kom ik dan aan informati ??? de bediening is gewoon ruk , nomraal recht uit vliegen is lastig ,,,,,, Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Ik denk dat je alleen zoekt op een bepaalf stuk van het forum dus zo: Je moet hem op: 'Alle Fora' zetten, misschien wil het dan! Ik maak de fout zelf ook vaak. En mocht je niet uit de missie komen, kun je altijd hier tercht: Klik! Succes verder met je missie! Bewerkt: 5 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
dj.verhulst Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 nee , ik had duidelijk alleen san andreas geselceteerd m later nog een toen kreeg ik alleen mij eigen topic Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Als je zorgt dat je zoekvenster er zo uitziet als hieronder krijg je echt 3 pagina's met resultaten hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.