Mania-92 Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 hoe zet ik de savegame die gedownt heb in gta 3 Reageren
[E]lmex Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 in je gta user files.. zit in mapje (of niet) maar daar staat save games... die moet je dan er gewoon overheen zetten Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2004 hey hij lukt niet dan komt er in het spel als ik hem load unhendled exception en ik kan niet saven Reageren
8-Ball Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Heb je het in de GTA 3 User file gezet, die staat in Mijn documenten! Heb je ook mods in het spel? Want daardoor kan het ook komen of de Save Game is niet goed! Reageren
[E]lmex Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 of er waren zitten mods in die savegame.. van diegene die het online heeft gezet of je game is gewoon vern***** Reageren
AlCaponie Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 (bewerkt) je hebt hem gedownload je gaat naar gta 3 user files je plaats de gedownloade je ziet paar gesavde games van je staan verwijder er 1 die en die naam meot je plaatsen in je gedownloaden game in het spel gta als je start game klikt doe je op load game klik dan diegene aan die je weggegooit hebt nu heb je het voor elkaar zo heb ik het gedaan niet doen bij welke je het verst ben in gta3 als je me niet goed begrijpt niet uitbroberen dan gaat je saved game weg Bewerkt: 18 september 2004 door AlCaponie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.