Eximetix Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 heey jonges ik snap dat met die scanlines niet ik heb gedaan wat daar onder stond en ik heb opgeslaen maar hoe moet ik het gebruiken? Reageren
Ferre Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) heey jonges ik snap dat met die scanlines niet ik heb gedaan wat daar onder stond en ik heb opgeslaen maar hoe moet ik het gebruiken? Er is een stuk waarbij je scanlines moet gebruiken. En om ze te maken moet je naar beneden scrollen. Daar staat het uitgelegd. Dan sla je ze op (wat je gedaan hebt). En dan scroll je weer naar boven, en doet wat daar staat (stap 11 van de tut). [Eigenlijk zijn de eerste 4 zinnen overbodig ] Bewerkt: 26 mei 2006 door Ferre Reageren
Stan O. Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 hier is mijn resultaat http://img149.imageshack.us/my.php?image=echtmooi3sv.jpg Reageren
Eximetix Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 heey jonges ik snap dat met die scanlines niet ik heb gedaan wat daar onder stond en ik heb opgeslaen maar hoe moet ik het gebruiken? Er is een stuk waarbij je scanlines moet gebruiken. En om ze te maken moet je naar beneden scrollen. Daar staat het uitgelegd. Dan sla je ze op (wat je gedaan hebt). En dan scroll je weer naar boven, en doet wat daar staat (stap 11 van de tut). [Eigenlijk zijn de eerste 4 zinnen overbodig ] ja dat heb ik gedaan en toen ben ik weer naar boven gegaan en daar staat dat ik op Edit en dan Fill moet doen en dan een kleur uitkissen dan doe ik OK en dan word mijn beeld zwart Reageren
totalscream Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hey mathijs kan je deze tut terug uploade aub als gij zo goed is wil ik hem ook proberen Reageren
Xarpius Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hey mathijs kan je deze tut terug uploade aub als gij zo goed is wil ik hem ook proberen Ja doe dat... zou fijn zijn Reageren
RonaldVC Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hey mathijs kan je deze tut terug uploade aub als gij zo goed is wil ik hem ook proberen Ja doe dat... zou fijn zijn >>> Door RonaldVC: @ Totalscream: Je kan Matthijs beter even een pm sturen, dat valt wat meer op, en heb je eerder kans op een antwoord. @ Xarpius: In het vervolg kan je dat soort posts achterwege laten. Jouw post wordt gezien als spam omdat het niets toevoegd aan het topic. Hier in de toekomst graag aan denken..<<< Reageren
gta fan man Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Yahoe, mijn 1e tut, veel plezier! Let niet op dit: 1. 2. etc. Dat ben ik vergeten weg te halen, zal het binnenkort doen. Vergeef me verder ook de fouten, je hebt kans, ze tegen het lijf te lopen! Let op: de tut bestaat uit meerdere delen! Deel 1[ Deel 2 Deel 3 Vragen, opmerkingen, tips, resultaten kun gepost worden! het enig wat ik zie is dit: Deel 1[ Deel 2 Deel 3 en als ik zo als nu een reaply doe dan zie ik een link staan die ik in een nieuw venster dan overschrijf en dan kan die hem niet lezen dan is die fout Reageren
Jon-asses Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Het is omdat deze link offline is. Je kunt beter een PB'tje sturen naar -Matthijs-(de maker van de tut) met de vraag dat hij deze tutorial eens even opnieuw upload. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.