.Sharingan Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik snap Youplayer niet... Reageren
bramboy Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik snap Youplayer niet... dat is toch gewoon een music player Reageren
Dvt Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) BTW Jij hebt XP met Vista thema.. Am I right? Jep, gedaan met StyleXP. Hey je moet eens ViOrb en ViStart proberen, of Styler en Vista Game Explorer. Ik was vroeger ook een fanatieke Vista na-aper op XP. Ik weet heel veel progjes.. Bewerkt: 6 september 2008 door Dvt Reageren
.Senne Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik snap Youplayer niet... je moet gewoon een link kopieren van Youtube en dan in 'list opts'>> 'add url' plakken, en dan op dubbelklikken, dan speelt ie het youtube filpje af in de sidebar, en kan je ondertussen én op een site kijken, én het filmpje zien Reageren
K.O. Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) bramboy: je afbeeldingen zijn niet echt te vergroten... Wil die custom browser van je wel eens zien namelijk. Interessanter dan een VB tijd/datum programma wat mij betreft. Edit: Laat maar, ik heb 'm in je eigen topic bekeken. Mijn internet browsers zijn niet echt heel bijzonder dus ik ga geen afbeeldingen plaatsen. Ik kan wel vertellen welke ik gebruik: - IE7 met standaard theme. Extra invoegtoepassingen: Sothink SWF Catcher en ieHTTPHeaders - FF2 Portable met Firefox default theme. Add-ons: ChatZilla, DOM Inspector, Firebug, Live HTTP Headers, RefControl, Tamper Data, User Agent Switcher en ten slotte XSS Me. Bewerkt: 6 september 2008 door K.O. Reageren
ikt Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik heb geen flashy addons. Ik heb alleen dingen die er toe doen. Reageren
K.O. Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Ik heb geen flashy addons. Ik heb alleen dingen die er toe doen. Ik ook hoor (met uitzondering van die laatste). Stuk voor stuk add-ons die ik op dat moment echt even nodig had. Daarna niet echt meer, maar geen zin om ze te verwijderen. Vooral Tamper Data gebruik ik nog best regelmatig. Reageren
xgaming Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Google Chrome, Apple Safari, Mozilla FireFox, en (voor zover je het een internet browser kan noemen) niet het vernoemen waard: 'Microsoft Internet Explorer 7'. Ik heb geen addons allemaal onzin, gewoon right to the point. Meestal gebruik ik FireFox en zo af en toe Safari. Chrome was gewoon even kijken hoe het was, leuk maar niet mijn stijl. En IE dat is geen internet browser dat is gewoon het 'hoe kan ik een website het mooiste weergeven op een Microsoft manier' (Hier bedoel ik dus mee dat ze van de web standaarden afwijken). Reageren
marcootje Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ik heb standaard Firefox, met (nu komt het hoor:P): Firebug HTML validator Web developer FireFTP (om websites te uploaden) Adblock plus (om die lastige reclames te verwijderen... al doe ik het meer omdat dan de meeste layouts mooier zijn) Foxytunes (muziekspeler die samenwerkt met verschillende mediaplayers) Forecastfox (kun je het weer mee zien) Firegestures (daarmee kun je met muisbewegingen opdrachten uitvoeren) en verder: Add N Edit Cookies, Colorzilla, DownThemAll, ExecuteJS, Flagfox, MeasureIt, Resizable Textarea, Save complete, Split browser. Oftewel in het kort: mijn ideale webbrowser! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik gerbuik deze: Youplayer die is heel handig als je Youtube Filmpjes wilt luisteren zonder eerst Youtube op te moeten zoeken. Smiley Xtra, Een hele handige als je de standaard Smileys zat bent. Dit werkt DMV de IMG-Tags. Alleen ik heb ff een vraagje: Word die GTAForum Codes ooit nog geupdat voor FF 3.0? Want de Extensie is daar neit voor geschikt. Reageren
Dvt Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Komt ie: Adblock PlusBlokkeert altijd en overal irritante advertentiesEDIT: Incl. flash of javascript advertenties + Je kunt zelf afbeeldingen aangeven die zullen worden geblokkeerd, voor het geval deze nog niet zijn geblokkeerd Add to search barHandig tooltje waarbij je elke zoekbalk kunt toevoegen aan Firefox' zoekbalk rechtsbovenin AutoHideFullscreen browsen (staat niet op Firefox Add-Ons) BBCode XtraIs al genoemd; Altijd BB code bij de hand CoolirisHele vette afbeeldingen en video (YouTube) browser, in 3D! Download StatusbarAl je downloads boven de statusbalk (onderin) in een rijtje Fast DialBij het openen van een nieuwe tab staan er voorgeprogrammeerde websites waar je meteen op kunt klikken Gmail NotifierSpreekt voor zich.. Checkt of je mail hebt Google PreviewThumbnails van websites bij Google zoeken IE TabSites in een IE 'omgeving' voor sites die niet correct werken binnen FF QuickRestartHandmatige Herstart knop ReloadEveryRefreshen na ... seconden of minuten. Handig voor forums als je benieuw bent wat voor reacties na jou volgen Resizable Textarea'sTekstvelden vergroten en verkleinen StylishEen add-on voor userscripts (kleinere add-ons, handigheidjes), maar dan meer voor thema's, zoals bijv Gmail Redesigned (plaatje = niet mijn mail), Tab PreviewAls je je muis even boven een tab houdt, verschijnt er een preview van het tabblad Undo Closed Tabs ButtonZat al in FF, maar er was nog geen knop. Deze knop bevindt zich heel handig, links van je tabs ImageBot (sinds PatrickW's post)Al genoemd Smiley XtraGa ik eens proberen, na deze gezien te hebben in zamg0d1's post Zo da was et Ik gebruikte eerst ook Yet Another Smooth Scrolling, maar toen kon ik niet meer scrollen binnen tekstvelden, dus die heb ik weer verwijderd. Bewerkt: 6 oktober 2008 door Dvt Reageren
K.O. Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Was hier niet al een topic van? Ik weet vrij zeker dat ik al eens een lijstje met FF extensions heb gepost. Dat zou wat zijn zeg, als notabene een admin een dubbeltopic aanmaakt. Afijn, hier mijn lijstje: BugMeNot - Verplichte registratie overslaan ChatZilla - IRC cliënt DOM Inspector - Structuur van een webpagina bekijken Firebug - Handig voor web developers Live HTTP Headers - HTTP Headers bekijken RefControl - Referer bekijken en wijzigen SwitchProxy Tool - Makkelijk tussen proxy instellingen wisselen Tamper Data - O.a. HTTP/HTTPS headers bekijken en wijzigen User Agent Switcher - User Agent bekijken en wijzigen Web Developer - Toolbar met vele opties voor web development XSS Me - Automatisch script om XSS exploits te vinden De meesten gebruik ik amper, maar sommigen willen nog wel eens van pas komen. Met name Tamper Data en de Web Developer Toolbar gebruik ik nog wel eens. Alle anderen kan ik er eigenlijk net zo goed uitgooien. Sowieso gebruik ik Firefox maar amper. (Eigen alleen als ik handmatig POST data wil controleren tegenwoordig.) Edit: In dit topic kun je jouw browser incl. add-ons en plugins showen. Ook in het 110% FireFox - topic werden diverse extensies aan de orde gesteld. Edit nr 2 @ Thundercover hieronder: Ok, had niet op de datum gelet. Mooi samengevoegd zo Bewerkt: 7 oktober 2008 door K.O. Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Was hier niet al een topic van? Ik weet vrij zeker dat ik al eens een lijstje met FF extensions heb gepost. Dat zou wat zijn zeg, als notabene een admin een dubbeltopic aanmaakt. (...) Edit: In dit topic kun je jouw browser incl. add-ons en plugins showen. Ook in het 110% FireFox - topic werden diverse extensies aan de orde gesteld. PatrickW had dit topic in 2006 al gemaakt. Dit topic met het topic uit jouw link samengevoegd en een bijpassende titel erboven gezet. Reageren
.Senne Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Was hier niet al een topic van? Ik weet vrij zeker dat ik al eens een lijstje met FF extensions heb gepost. Dat zou wat zijn zeg, als notabene een admin een dubbeltopic aanmaakt. Edit: In dit topic kun je jouw browser incl. add-ons en plugins showen. Ook in het 110% FireFox - topic werden diverse extensies aan de orde gesteld. nou, ik had niet zo lang terug ook een topicje aangemaakt hierover. show jouw internet browser, waarin iedereen zijn custom firefox browser kon laten zien, met voornamelijk add-ins (maar ook thema's enzo). EDIT: oh, blijkbaar is het mijn topic ermee samengevoegd. had ik niet door omdat de titel veranderd is. >>> Door Thundercover: Jouw topic inderdaad. <<< Bewerkt: 6 oktober 2008 door Thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.