Nickonly Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Hallo, Die volgende GTA zou volgens mij wel eens in Carser City kunnen afspelen. Op de radio van SA hoorde ik daar namelijk eens een reclame over, dat het daar zo mooi is (bij de rivier). Ik hoorde die reclame op WCTR tussen 2 andere reclames, maar die reclame komt volgensmij ook gewoon op andere zenders. Ik zal eens kijken of ik die hele reclame kan melden, maar misschien hebben ze wel de nieuw GTA vermeld op de radio! Edit Ik las net ook nog na even googleën voor carser city, en ze zeggen dat dat de stad is waarin je in GTA 3 de bank beroofd, war is hier over waar?!? Bewerkt: 6 maart 2006 door Nickonly Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Die bank die je beroofd is gewoon in Liberty City.. het kan waar zijn.. maar ik wil eerst de hele reclame lezen dan. Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Carcer City is de stad waar het spel Manhunt zich afspeelt. Manhunt is een ander spel van Rockstar. In GTA III en GTA SA hoor je op de radio een aantal verwijzingen naar Carser City, naast veel andere verwijzingen naar het spel zelf. Dit wil niet zeggen dat de volgende GTA hier af gaat spelen. Zie hier voor wat info over Carcer City op WikiGTA. Reageren
LucasV Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Hey, dat is dus eigenlijk een verwijzing naar Manhunt! Je hebt dus wel een egg gevonden. Reageren
Nickonly Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Misschien wel, maar die bank die je in gta 3 beroofd, zit niet in Liberty city, ik bedoel namelijk de bank in het begin, bij het intro Reageren
Le MrG Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Hier:http://grandtheftcentral.tripod.com/secret.html Lees dat maar eens Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Hey, dat is dus eigenlijk een verwijzing naar Manhunt! Je hebt dus wel een egg gevonden. Dat er een aantal verwijzingen naar Manhunt in GTA zitten is al vrij lang bekend. Er zitten overigens meer gelijkenissen tussen de spellen, zoals overeenkomende voertuigen en 'moves', zoals iemand van achter aanvallen met een mes. Misschien wel, maar die bank die je in gta 3 beroofd, zit niet in Liberty city, ik bedoel namelijk de bank in het begin, bij het intro Klopt, die bank staat wel in Liberty City, maar is in het spel niet in de stad zelf te vinden. De bank staat in Ghosttown. Hier:http://grandtheftcentral.tripod.com/secret.htmlLees dat maar eens Je reinste flauwekul. Er is geen geheim vierde eiland in Liberty City. Het Witte Huis en Bill Clinton in GTA III?! Get real. Reageren
Nickonly Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Misschien wel, maar die bank die je in gta 3 beroofd, zit niet in Liberty city, ik bedoel namelijk de bank in het begin, bij het intro Klopt, die bank staat wel in Liberty City, maar is in het spel niet in de stad zelf te vinden. De bank staat in Ghosttown. Ja, dat bedoel ik ook, en die GohstTown noemmen sommige nou net Carcer City. Reageren
VforV Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Ja, dat bedoel ik ook, en die GohstTown noemmen sommige nou net Carcer City. Dan hebben die het mis, Carser City is een andere stad. In VC wordt er naar verwezen zoals al gezegd en LC lijkt me niet echt een vakantieplaats met al die regen. EDIT: Ohja, in GTA LCS op de radiozender LCFR in het programma 'The Electronzone' belt op een gegeven moment een zekere Ken (diegene die houdt van exotische foto's). Hij zegt: "I'm calling from Carcer City..." nog een verwijzing dus. Bewerkt: 8 maart 2006 door VforV Reageren
Dago58x Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Maar Lazlow Presenteert WCTR Toch Mischien heeft hij het gezegd Reageren
VforV Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Maar Lazlow Presenteert WCTR TochMischien heeft hij het gezegd Bedoel je in lCS? Nee. In LCS heeft Lazlow een programma 'Chatterbox' op de zender LCFR, in GTAIII is LCFR vervangen door 'Chatterbox' als radiozender, dus Chatterbox 24/7 zoals Lazlow op het einde van zijn show op LCFR al aankondigd. Dat van Carcer City was in The Electron Zone, een ander programma op LCFR, waar ze over computers, het internet enzo praten. Reageren
iman Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 nee, het lijkt mij niet dat de volgende gta in carser city afspeelt. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 carser city??? Hell no! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Carser was toch een bank? Reageren
Legolas Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 ik zou best willen dat Carser city de nieuwe gta wordt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.