Datisalles Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ik heb al een paar savegames gedownload van verschillende website's, een paar hier en een paar op (whoops, dat mag ik niet zeggen). Nu komt het probleem: als ik SA opstart werkt alles prima, ik laad de save game hij staat ook prima in het rijtje in de game... Maarrrr, als ik het dan probeer te spelen laad ie gewoon simpelweg "het begin"... dat met dat fietsje weet je wel Hopelijk kan iemand mij verder helpen : cya: Reageren
RonaldVC Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Allereerst welkom op het forum. Je moet weten welke versie van SA je hebt alvorens verschillende savegames te kunnen downloaden. Heb je versie 2.0 ofzoiets (de nieuwste versie waar het niet mogelijk is de Hot Coffee mod te installeren. Voor info over de Hot Coffee mod kan je de zoekfunctie van het forum even gebruiken), moet je ook savegames hebben van die versie. Ook moet je er op letten dat je een ''schone'' savegames download, dus een savegame die uitgespeeld is zonder mods en dergelijke. Verder is het ook wijs zelf geen mods te hebben geinstalleerd.. Dat levert ook conflicten op namelijk.. Bewerkt: 6 maart 2006 door RonaldVC Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Zoals RonaldVC al laat vermoeden heb jij een Versie 2 game van San Andreas. Dat is de versie die nu in de winkels ligt. Hierbij is het niet mogelijk om Versie 1 savegames van San andreas te laden ( dat zijn savegames die met V1 van SA zijn gestart), maar in de plaats daarvan worden ze gewoon als een nieuwe game geladen. Je zal dus V2 Savegames moeten downloaden. Op deze site staan er alvast enkele: http://plaka.vampline.com/saves.htm Reageren
Datisalles Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Hoe kan ik er achter komen welke versie ik heb? Hoe instaleer ik deze files, ik heb namelijk hier eentje van "zeemon" op mijn pc staan, maar dat word herkent door mijn pc als een audio bestandje... Weten jullie nog meer site's? Of hebben jullie nog trefwoorden gevonden om bij google in te typen? (Ik gebruik geen mods of wat dan ook) Bewerkt: 6 maart 2006 door Datisalles Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Nou, ik ben 100% zeker dat jij V2 hebt van San Andreas (zie mijn vorige uitleg) Hoe je die savegames moet laten werken; Als je de savegame download van de site die ik gegeven heb, zal die in een .rar-bestand zitten. Die bestanden moet je dus eerst uitpakken met Winrar. Ik hoop dat je weet hoe je met winrar bestanden kan uitpakken. In dit topic wordt dat goed uitgelegd, mocht je het nodig hebben: KLIK EDIT: in dit topic wordt zelfs helemaal uitgelegd hoe je een savegame van SA laat werken. Wanneer het bestandje is uitgepakt, in dit geval dus de savegame met de extensie .b Die plaats je dan in de directory: C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Hierna zou je de savegame gewoon moeten kunnen laden zoals jouw andere savegames. * = de naam van jouw account. Reageren
Datisalles Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 ik kan eerlijk gezegt niet echt wijs worden uit de gegeven site, ik zie helemaal boven aan de pagina v2 staan, en daar onderaan de readme's en daar tussen wat tekst Maar meer niet volgens mij Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Rechtsbovenaan de site staat er: GTAGarage (561Kb RAR) Mirror Door op mirror te klikken, kun je de savegames downloaden. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Hopelijk kan iemand mij verder helpen : Ik denk dat het het beste is om je spel te downgraden. Dan wordt versie 2 naar versie 1 gemaakt. Nu kun je MTA doen, modden en heel veel andere dingen. Zoals ook savegame's downloaden waar alles op missie is gesorteerd. Je kunt downgraden door >>deze<< patch te downloaden en te installeren. Dan gaat bijna een nieuwe wereld voor je open. Veel succes Reageren
Datisalles Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Okidokie, bedankt Nu nog een uitleg hoe winrar werkt (btw: in GTA VC werkte de cheat volle gezondheid ook voor autoschade, in sa niet toch?) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ja ook wel. Dan moet je de cheat hesoyam invoeren. Het voertuig waar je in/op zit wordt dan helemaal gerepareert en je gezondheid is weer helemaal vol Reageren
Datisalles Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ehm vreemd, bij me broertje werkt ie niet... Hij is nog niet zo ver, hij doet een van de begin missi's waarbij je andere gangs moet vermoorden... Je hebt daar ook autoschade, bij hem werkt het dus niet Reageren
Datisalles Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 EHm iemand topic of tut. hoe winrar werkt? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 EHm iemand topic of tut. hoe winrar werkt? Omdat ik heb gemerkt dat er veel mensen problemen hebben met WinRar. Hier een hulpje!Stap voor stap : - Klik de geliefde savegame aan - Druk op fe flopy om te downloaden: (Voor andere site's: Klik op de download link.) - Kies opslaan - Kies de plek waar je het rar bestand wil plaatsen. vb. bureaublad - Open het d.m.v. het icoontje aan te klikken - Klik op extract to: - Selecteer de gta .... userfiles map. - Sluit winrar. - Kijk in de map of hij er staat - Start gta op - Load game - En klik hem aan - Spelen maar. :'D Ps. Dit is voor GtaGames.nl voor andere site's kan je de aanvulling bij stap twee gebruiken! Ps2. Dit is voor een savegame. Voor een ander ding hoef je het natuurlijk niet het in san andreas user files te plaatsen. Je moet vooral letten op: stap 1 t/m 6! Reageren
Datisalles Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Vreemd genoeg, maar dat lukt gewoon niet bij mij Reageren
Ikkes Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Raar, Want het is een heel makkelijk programaatje, - Doe je alles stap voor stap hoe het uitgelgd is? - Wat gaat er fout? Zou je even op deze vragen willen reageren? Ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.