Jump to content

Save games in SA

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb het zelfde probleem als Datisalles

ik weet ook niet welke versie het is

ik heb het spel een kleine maand geleden gekocht

ik heb versie 2 dat weet ik zeker

Bewerkt: door knoxville
Geplaatst:

Ik raad je aan om het spel te downgraden. Je spel gaat een versie omlaag maar alles is gelijk. Je hebt wel extra mogelijkheden, je kunt bijvoorbeeld nu MTA spelen en alle savegame's downloaden en in je spel zetten. Als je in dit topic kijkt, kun je kijken hoe je SA moet downgraden. Als je dan de 2e post leest, zie je allemaal informatie over V2 en daar staat ook netjes uitgelegd hoe je je spel moet downgraden.

-----

Als je niet je spel wilt downgraden, dat kan ook. Dan moet je savegame's van een speciale site downloaden en dan in je spel zetten. Dat gaat gelijk als bij de andere versie. Je kunt >>hier<< vinden. Ik raad je aan om de Mirror te downloaden, nu download je hem rechstreeks in de plaats van via een site. Als je die map hebt gedownload, staan er ook allemaal maps in. Wil je bijvoorbeeld in Las Venturas beginnen, dan kopieer je de savegame uit Las Venturas en kun je verder.

Geplaatst:

Hoi Datissales.

Als je deze foutmelding krijgt wil dat zeggen dat het bestand dat je gedownload heb beschadigd is of dat er ergens een probleem zit in jou winrar. Ik heb het zelf net ook getest en bij mij deed hij het ook niet. Kortom het bestand is beschadig.

Alleen staan de savefiles wel op mijn PC ondanks de foutmelding. Als jij dat ook heb kan je proberen ze in de map te zetten en dan kijken of ze het doen.

Ikkes

Geplaatst:

Maak je maar geen zorgen. :D

Ik heb eerst juist dezelfde error gekregen met winrar. Maar ik kon nog altijd zonder problemen de rar-file uitpakken en de savegame in mijn gta san andreas userfiles zetten. De savegames daarin doen het gewoon hoor. ;)

EDIT: Ikkes was mij voor. :-(

Geplaatst:

Ok, eventjes een snelle omscrhijving hoe ik mijn savefiles op mijn computer zet:

Ik download het bestand, plaats het in bureablad.

Open winrar, pak daar het bestand

Klik extract to, dan gta sa user files...

DAN KRIJG IK ERROR :bonk:

en volgens mij ligt het niet echt aan het bestand want het is gewoon gloednieuw vers van de site gedownload... :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi Datissales.

Misschien is het een idee om naar de twee posts boven jou te kijken. Daar staat uitgelegd wat het probleem is en hoe je het kan verhelpen.

Ik heb ze even gequoted om het je iets makkelijker te maken :cya: .

Ps. Het ligt wel aan het bestand. Want ik een Dizzee kregen de error ook(zoals je had kunnen lezen).

Maar wat we ook zeiden is dat je bestanden wel op je PC kwamen. en dat je de .b bestandjes in je user files map moest zetten. En dan spelen ;) .

Hoi Datissales.

Als je deze foutmelding krijgt wil dat zeggen dat het bestand dat je gedownload heb beschadigd is of dat er ergens een probleem zit in jou winrar. Ik heb het zelf net ook getest en bij mij deed hij het ook niet. Kortom het bestand is beschadig.

Alleen staan de savefiles wel op mijn PC ondanks de foutmelding. Als jij dat ook heb kan je proberen ze in de map te zetten en dan kijken of ze het doen.

Ikkes

Maak je maar geen zorgen. :D

Ik heb eerst juist dezelfde error gekregen met winrar. Maar ik kon nog altijd zonder problemen de rar-file uitpakken en de savegame in mijn gta san andreas userfiles zetten. De savegames daarin doen het gewoon hoor. ;)

EDIT: Ikkes was mij voor. :-(

Bewerkt: door Ikkes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...