spinechiller Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 hey, ik ben de laatste tijd een beetje bezig geweest met het modden van auto's+motoren ( handling.cfg ) maar nu vroeg ik mij af of het ook mogelijk is een motor zijn draaipunt meer naar voren te doen zodat hij niet zo makkelijk wheely's maakt maar toch keihard optrekt? N.B. en welke naam heeft de TREIN in gta:sa, of is die niet op te voeren? Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) De trein noemt BrownStreak. Ik zoek de DFF en TXD wel even op. En het is mogelijk dit te veranderen. Maar nog nooit geprobeert. Ik dacht iets doen aan 4 of F(de aandrijving). EDIT: De trein zelf: streak.dff streak.txd De wagon: streakc.dff streakc.txd Hopelijk heb je er wat aan. Bewerkt: 6 maart 2006 door Matiscus Reageren
ikt Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Ik kom ff binnenlopen om de perfecte handling voor de Solair te halen Bewerkt: 11 maart 2006 door ikt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ik kan je helpen met het optrek probleem: Verhoog het cijfer van het gewicht van het voertuig, tot het maximale, verhoog ook je snelhied tot bijna het maximale, niet helemaal de auto moet wat zwaarder zijn als de snelheid. Dan zal in mijn ogen de motor minder snel wheelyen, en toch flink gaat optrekken. De Tutorial, stond helaas niet meer in de Master Tutorial List, maar ik neem aan dat je dit wel weet Reageren
spinechiller Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 ja tuulijk:P, aleen nu weet ik nog steeds niet HOE je de trein opvoert Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Tot zover men kennis is... Kun je geen treinen opvoeren. Het is anders dan een moto en de rest. Reageren
spinechiller Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 mmm, shit, wel jammer:P vet hard rijden met die trein, is het ook niet mogelijk om het "ontspoor" limiet aan te passen? Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Nee waarschijnlijk niet. In de handeling.cfg vind ik niets dat de trein bestuurt. Als ik iets meer weet, laat ik het jou zeker weten. Greetz Matiscus Reageren
DaBeast Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ik denk dat het moet aanpasbaar zijn, Waarschijnlijk in een SCM ofzo. Mischien moet je eens horen bij de grote broer van dit forum. Greetz Reageren
spinechiller Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 mja, is niks te vinden ( naar mijn weten ) dus uhm, jammer dan wie weet trouwens een goeie site met goeie AUTO/MOTOR models/textures ( liefs NL of ENGLISH ) mvg, Mike Reageren
spinechiller Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 niemand die een goeie site weet met vette models/skins weet voor AUTO/MOTOR? Reageren
ikt Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) op google vind je als je gta mods intikt veel sites En je mag niet dubbelposten Bewerkt: 11 maart 2006 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.