Mike.h Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 hallo allemaal, ik wil vargen waarom mijn beeld haperd als ik gta sa of mta sa speel? ik vind het erg vervelend wat stukjes die normaal in 2 sec. gebeuren gebeuren bij mioj soms in 10 sec. weet iemamd wat het probleem is en wat er tegen te doen is? gr Mike alvast bedankt Reageren
RonaldVC Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Allereerst welkom hier. Check de instellingen van de graphics in het spel. Zet de drawdistance wat lager, en zet de resolutie wat lager.. Waarschijnlijk staan die allemaal een beetje te hoog... Wat zijn je pc specificaties? Ik denk namelijk dat die lager zijn dan de vereisten van het spel.. Bewerkt: 6 maart 2006 door RonaldVC Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Hey Mike. H, welkom op het forum! Bij dit soort problemen is er over het algemeen één standaard advies. Ga naar je opties, en kies dan voor 'Display Setup'. Je ziet dan onderaan in het midden 'Advanced' staan, klik daarop. Je krijgt nu weer een nieuw menuschermpje met een aantal instellingen, zet daarin 'Visual FX Quality' op 'Low' of 'Medium' en eventueel de 'Drawdistance' wat lager. Je zou ook kunnen proberen om je virusscanner uit te schakelen. Dit zou misschien een oorzaak kunnen zijn. Verder raad ik je dan ook aan om alle download programma's zoals BearShare of Limeware uit te schakelen en natuurlijk MSN. Deze dingen kunnen ervoor zorgen dat jou PC wat gaat haken en een beetje vreemd gaat doen. Mocht het niet helpen wees dan niet moedenloos, want probeer dan eens alle spyware te verwijderen of eventueel virussen. Mocht je daar vragen over hebben, hoe je het verwijderd ect. Dan kun je >>hier<< voor spyware problemen kijken. Bewerkt: 6 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Mike.h Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 heey ruurd31 ten eerste bedankt voor je reactie, RonaldVC ook. ik heb 'Visual FX Quality' op 'Low' gezet maar het is er niet egt op verbeterd. wat meot ik nu doen? en RonaldvVC waar kan ik mij pc specificaties vinden? gr Mike Reageren
ikt Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ik beantwoord wel: klik op start, uitvoeren. Typ in dxdiag. Klaar! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 ten eerste bedankt voor je reactie, RonaldVC ook.en RonaldvVC waar kan ik mij pc specificaties vinden? Mike kerel, ik help je graag, samen met RonaldVC . Dat is jammer dat het niet beter is gaan werken. Je kunt natuurlijk ook proberen eerst te kijken naar je specificaties (specs). Deze kun je vinden door: Start > Uitvoeren> (type in) dxdiag. Het duurt een paar tellen, nu laad het scherm van je specs daar. Dan zie je het kopje 'systeeminfo' op het programma als je het beeld laad. Daar staat bijvoorbeeld dat jou pc 1024 mb werkgeheugen heeft en 2,6 Ghz heeft. Zijn je specs beter dan de eisen die SA nodig heeft? Dan zou het vreemd zijn dat je spel haperd. Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer ----------- Verder nog een handig hulpje: Onderaan staat DirectX versie. Zorg dat deze versie 9.0c is. Dan heb je de beste versie van DirectX. Heb je dat niet dan kun je hem >>hier<< downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.