BuLL3T^ Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Hey ik wil dus scripts op mijn server draaien op mta sa. ik heb al een server die het doet dus dat is een goed begin. Ik heb al een topic doorgeleze dat ging over scripten maar dat ging volgens mij over mta vc. Wat ik al gedaan heb: Mirc gedownload Mtama gedownload En scripts(maar die zijn denk ik voor mta vc omdat ik die heb uit dat ene topic) Scripts enalbed aangevinkt. ik heb de scripts al kunnen loaden maar ik kan ze niet op mijn server krijgen, ik kan niet connecten Mijn vragen zijn: -Algemeen scripts starten -Connecten op mijn server via mta ma -Waar kan ik scripts vinden voor mta sa server Alvast bedankt Grz [NL]Doker *edit* Hij doet het nu goed:) er bestaat jammer genoeg nog maar 1 script voor mta sa, te downloaden op center.mtasa.com forum, bij add-ons.Hij doet het goed, wat ik fout dee was: bij ip dee ik localhost, maar je moet daar gewoon je externe ip adres invullen, dus die je vindt op www.mijnip.com suc6 Bewerkt: 7 maart 2006 door BuLL3T^ Reageren
ronaldvanheugten Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 hoe heb jij het voorelkaar gekregen om te connecten? Reageren
Ewoud Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 hoe heb jij het voorelkaar gekregen om te connecten? De readme lezen die bij een script zit. Wat heel veel mensen dus niet doen! @Bullet , ik kan je niet helpen heb net mijn complete pc geformarteerd en moet dus weer alles instaleren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.